У 2021 році АТ "Укрзалізниця" планує здійснити перезапуск системи онлайн-бронювання квитків на поїзди, додавши туди нові опції. Про це повідомляє Медіацентр АТ УЗ "Магістраль". Крім того, в поїздах УЗ можуть почати розміщувати інформацію про цікаві об'єкти на шляху прямування.
Мова про нововведення йшла на зустрічі керівництва УЗ з представниками туристичної галузі, яка відбулася минулого тижня.
"Уже в наступному році буде проведено рестарт електронної системи онлайн-продажу залізничних квитків. Новий портал буде позбавлений багатьох проблем, що виникають при користуванні нинішнім, і надасть клієнтам, в тому числі і туроператорам, можливість отримувати нові послуги", - йдеться в публікації "Магістралі "за підсумками зустрічі.
Який саме новий функціонал буде додано в систему, не уточнюється.
Також повідомляється, що великий інтерес учасників зустрічі викликала пропозиція про розміщення в вагонах поїздів інформації про історичні та культурні пам'ятки, розташованих уздовж маршрутів прямування поїздів. "Укрзалізниця" готова до співпраці з туристичними фірмами з метою створення таких рекламних матеріалів, запевнив директор філії "Пасажирська компанія", - пише "Магістраль".
Нагадаємо, раніше в УЗ інформували, що планують реалізувати можливість оформляти онлайн групові замовлення. Також глава філії "Пасажирська компанія" і в.о. члена правління АТ УЗ Олександр Перцовський заявляв, що компанія розглядає варіант інтеграції в систему онлайн-продажу квитків опції замовлення їжі в поїзді.