«Укрзалізниця» показала, як працює автоматизована система розподілу порожніх вантажних вагонів-зерновозів. Презентація відбулася в середу, 20 вересня, в столичному філіалі «Центру транспортної логістики». Її провів в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.
Про це повідомляє прес-служба компанії.
Представникам компаній «Нібулон», Cargill, Glencore і ін. Залізничники продемонстрували, як виконуються в автоматизованій системі все ланцюжка операцій з вантажними вагонами.
В.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов зазначив, що зараз клієнтів залізниці хочуть бачити в якості «партнерів» для цього логіка роботи автоматизованої системи демонструється відкрито.
«З початку вересня вже здійснено з її допомогою (автоматизованої системи - ред.) Більше 21 тис. Відправлень зерновозів. Більш прозорої системи розподілу вагонів немає на просторі колії шириною 1520 мм. Завдяки їй ми отримуємо повну інформацію - від формування замовлення до кожної дії оператора. Раніше всі операції неможливо було відстежити, що призводило до зловживань. Ми підсилюємо контроль і маємо чіткі і прозорі критерії розподілу вагонів. Ми усуваємо ручні важелі впливу на розподіл вагонів і розраховуємо на підтримку транспортного ринку », - сказав Євген Кравцов.
Розробники автоматизованої системи відзначили, що вагони між клієнтами розподіляються пропорційно, відповідно до замовлень. Система працює в єдиному інформаційному просторі з автоматизованими системами «Месплан» і «Клієнт».
Через АС «Месплан» з автоматизованої системи розподілу вагонів клієнти отримують інформацію про стан задоволення їхніх замовлень, в тому числі про кількість відправлених на їхню адресу вагонів і їх номери. До того ж автоматизована система спрощує роботу співробітників станцій через повноту даних.
Розробники автоматизованої системи розподілу пообіцяли, що функціонал системи буде розширюватися. Це зменшить оборот вагонів і порожній пробіг, дозволить удосконалити критерії розподілу вагонів і прискорить час виконання операцій.
Після презентації зернотрейдери попросили залізничників передбачити в автоматизованій системі можливість формувати маршрутні відправки.