З початку 2021 року 73% квитків на поїзди "Укрзалізниці" були придбані онлайн, що на 8-16% більше у порівнянні із попередніми роками.
"Все більше квитків пасажири "Укрзалізниці" купують онлайн. Саме так було придбано близько 73% квитків з початку 2021 року, при цьому переважна більшість пасажирів робила замовлення через офіційний сайт", — ідеться у повідомленні пресслужби відомства.
Згідно з ним, у 2020 році частка онлайн-квитків становила 66 %, а у 2019 році — лише 57 %.
В УЗ нагадали, що піковим періодом перевезень цього року стали травневі свята, коли залізницею скористалися понад 840 тисяч людей, а квитки онлайн за цей період придбали близько 71% пасажирів. Укрзалізниця впровадила оформлення квитків онлайн у 2012 році.
За даними АТ "Укрзалізниця", найпопулярнішим серед пасажирських потягів в Україні став потяг №45/46 Ужгород – Лисичанськ, яким від початку 2021 року скористались понад 300 тисяч людей.
2 червня Україна відновила залізничне сполучення з Австрією та Угорщиною. 1 червня з Центрального київського вокзалу у перший міжнародний рейс вирушив поїзд до Відня. 8 червня в Угорщині зламався вагон поїзда, що їхав з Києва до Відня
20 травня "Укрзалізниця" почала тестування послуги інтерактивної бібліотеки у поїздах далекого сполучення та швидкісних поїздах Інтерсіті+.