ГоловнаНовини ЖКГТранспорт«Укрзалізниця» пропонує повернути їй київську міську електричку

«Укрзалізниця» пропонує повернути їй київську міську електричку

У 2012 році на баланс КП "Київпастранс" передали 10 електропоїздів, тепер УЗ готова їх повернути собі і відремонтувати за рахунок коштів з бюджету Києва

У 2012 році на баланс КП "Київпастранс" передали 10 електропоїздів, тепер УЗ готова їх повернути собі і відремонтувати за рахунок коштів з бюджету Києва.

"Укрзалізниця" за підтримки міста готова повернути на свій баланс міську електричку і інтегрувати її в проект Kyiv City Express.

Про це повідомляє ЦТС з посиланням на дані УЗ.

Компанія планує провести повне оновлення залізничного приміського сполучення з Києвом і створити якісне приміське ж / д сполучення київського регіону зі столицею. Міська електричка повинна стати його частиною. Таку заяву зробив директор регіонального філіалу "Південно-Західна залізниця" Роман Веприцький.

У 2012 році на баланс комунального підприємства "Київпастранс" для міської електрички було передано 10 електропоїздів. "Ситуація критична. Сьогодні, наприклад, через їх незадовільний технічний стан дев'ять рейсів міської електрички були скасовані. Ми пропонуємо Київпастрансу повернути нам ці поїзди і виділити на їх відновлення 500 млн гривень, по 50 млн гривень на кожен поїзд. Цих коштів буде достатньо, щоб провести капітальний ремонт з продовженням терміну експлуатації рухомого складу. Крім того, фактично це ті кошти, які місто витрачає щорічно на утримання цих поїздів. Подальші витрати і організацію роботи ми беремо на себе ", - зазначив л Роман Веприцький.

Він також розповів, що проект Kyiv City Express "Укрзалізниця" планує реалізувати протягом 2019-2021 років. "Це не будівництво нової залізничної мережі, а модернізація існуючої і зручне сполучення маршрутів. Загальна довжина проекту буде 343 км, який з'єднає між собою 46 ж / д станції Київського регіону. Зокрема, це броварський, білоцерківське, трипільське і бориспільський напрямки, які будуть з'єднані міською електричкою. Тому жителі міст-сателітів Києва, приїхавши до столиці, зможуть швидко дістатися до місця роботи або навчання ", - додав директор філії.

За попередніми підрахунками, завдяки такій організації залізничного сполучення "Укрзалізниця" зможе щодня перевозити 80 тис. Пасажирів або близько 20 млн пасажирів на рік. Вартість цього проекту поки становить кілька мільярдів гривень. "Це повинен бути проект з фінансуванням з бюджету Києва і міст-сателітів столиці. Ми успішно запустили бориспільський експрес і розуміємо, що є необхідність повного і якісного оновлення приміського сполучення Київського вузла", - додали в компанії.

"Крім того, ми впровадимо сучасну систему контролю та обліку пасажирів, створимо нові робочі місця. Тому проект буде корисний як для" Укрзалізниці ", так і для Києва і регіонів", - резюмував Роман Веприцький.

Раніше ЦТС писав про те, що ЄІБ планує інвестувати 110 млн євро в покупку електричок для Запорізької та Дніпропетровської областей. Проект пропонує не тільки оновлення рухомого складу, а й також системні зміни в організації пасажирських перевезень.

 

 
Коментарі (0)