ГоловнаНовини ЖКГТранспортУкрзалізниця захистить шляхи парканами

Укрзалізниця захистить шляхи парканами

У зв'язку зі зростаючою кількістю смертей і невиробничого травматизму на залізниці "Укрзалізниця" в 2018 році виділить 69 млн грн на монтаж огорож та інші заходи безпеки на залізничних станціях.

У зв'язку зі зростаючою кількістю смертей і невиробничого травматизму на залізниці "Укрзалізниця" в 2018 році виділить 69 млн грн на монтаж огорож та інші заходи безпеки на залізничних станціях.

"Укрзалізниця" докладає зусиль, щоб максимально обмежити доступ сторонніх осіб до небезпечних зон залізничної інфраструктури. Відповідно до Програми щодо попередження нещасних випадків невиробничого характеру на залізничному транспорті України на 2018 рік заплановано направити на установку заборів уздовж шляхів поблизу станцій та інші заходи 69 млн грн ", - повідомив директор Департаменту охорони праці та промислової безпеки" Укрзалізниці "Валерій Сусленко.

У компанії відзначають, що з початку цього року на станціях, перегонах і виробничої території компанії травми різного ступеня тяжкості отримали 288 сторонніх осіб, велика частина з яких (58%) загинули. У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року рівень смертності залишився колишнім, але кількість сторонніх людей, які отримали травми на залізниці, збільшилася на 32 людини.

"Найбільше люди калічаться на шляхах регіональної філії" Південно-Західна залізниця ": в 2018 році - 36,1% від загальної кількості травмованих. Причому, якщо в минулому році постраждало 86 осіб, то в цьому - 104. Також зафіксовано зростання кількості випадків невиробничого травматизму в регіональних філіях "Львівська залізниця", "Одеська залізниця" та "Південна залізниця". Варто відзначити, що на Львівській магістралі істотно погіршилася статистика смертельно травмованих порушників правил поведінки на залізничних шляхах. У поточному році загинуло 30 осіб проти 19 у 2017 році ", - йдеться в повідомленні.

При цьому, як стверджують в "Укрзалізниці", на 90% станцій розміщена наочна інформація про правила безпеки на залізниці, але люди все одно продовжують ходити по шляхах.

Втім, навіть установка загороджень уздовж ж / д полотна не може гарантувати безпеку, нарікають в компанії, і наводять приклад: після того, як в минулому році на станції Ірпінь Київської області під потягом загинули двоє молодих людей, які переходили дорогу в невстановленому місці, там був встановлений 740-метровий паркан. Установка цього загородження обійшлася "Укрзалізниці" в 973 тис. Грн. Однак незабаром пішоходи виламали секції цього паркану і продовжують ходити по коліях, щоб скоротити шлях або ж щоб потрапити на перон в обхід турнікетів.

 

 
Коментарі (0)