В АТ «Укрзалізниця» з метою оптимізації роботи планують закрити кілька станцій, які не використовують. Про це повідомляє Rail.insider.
Як відомо, УЗ довгий час була збитковим підприємством, тож потрібно провести удосконалення. Зараз відмовляться від станцій залізниці, які не працюють впродовж п’яти років, повідомив член правління національного залізничного оператора. Станцій “під скорочення” налічується близько 5% загальної кількості, і це саме стани, які взагалі не використовуються.
Планується низка кроків:
закупівля через прямі контракти з виробниками;
економія дизпалива (посилення контролю за використанням палива заради викорінення крадіжок);
будівництво терміналів для вантажних перевезень.
У 2023 році тарифи на перевезення людей і товарів обіцяли не підвищувати, допуск приватних перевізників до товарних перевезень теж не розглядається.
Заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов вказав, що кількість вагонів, які передають на західних прикордонних переходах, за останній тиждень скоротилася на 8 одиниць – до 328 вагонів на добу.
Посадовець вказав, що до обмежень, запроваджених країнами ЄС, цей показник коливався в діапазоні 580-660 вагонів на добу. Втім у напрямку Словаччини кількість вагонів збільшується, прикордонними переходами з нею щодобово передається 43,04 вагони із зерном. За останній тиждень показник зріс на 5,48 вагона/добу.
Стики з Польщею, Румунією та Угорщиною демонструють скорочення передачі зернових. Майже на 2 вагони на добу за останній тиждень (до 71,76 вагона) знизився обсяг передачі через польські стики. Румунськими переходами щодобово передається 56,84 вагони із зерном, за останній тиждень цей показник відчутно скоротився, а саме на 2,66 вагона/добу.
Найбільше скоротилися обсяги на угорських переходах, через які щодобово передається 71,96 вагона із зерном. За останній тиждень показник зменшився на 5,26 вагона на добу. Загальна черга у напрямку західних прикордонних переходів наразі становить 7,8 тис. вагонів.
Акціонерне товариство «Українська залізниця» – національний перевізник вантажів та пасажирів. Метою діяльності товариства є задоволення потреб у безпечних та якісних залізничних перевезеннях, забезпечення ефективного функціонування та розвитку залізничного транспорту, створення умов для підвищення конкурентоспроможності галузі тощо.