ГоловнаНовини ЖКГТранспорт«Укрзалізниця» запропонує пасажирам холодильники і мікрохвильовки

«Укрзалізниця» запропонує пасажирам холодильники і мікрохвильовки

Пасажирські вагони розділять на три класи - "економ", "стандарт" і "комфорт"

У вересні "Укрзалізниця" представила модернізовані плацкартні вагони. Ці нововведення повинні впровадити у всіх плацкартах, заявив глава "Укрзалізниці" Євген Кравцов.

Всього в парку "Укрзалізниці" понад 1,2 тисячі плацкарт - вони найбільш зношені. Велика частина з них експлуатується 20 і більше років. А середній вік вагонів досяг 28 років. За даними "Укрзалізниці", найстарішому вагону майже 50 років. Хоча з технічної сторони плацкарти ще придатні до експлуатації, морально вони застаріли: в такому вагоні, наприклад, немає кондиціонерів і ніде зарядити телефон.

Модернізувати вагони коштує недешево. Щоб капітально відремонтувати один, потрібно 10,5 млн грн. Але це в два рази дешевше, ніж купувати новий. Після модернізації вагон виглядає як новий. Встановлюються нові вікна, полички і обладнання. Кожне місце оснащують додатковими світлодіодними світильниками. У вагоні встановлюють систему кондиціонування, вакуумні туалети і систему відеоспостереження. За словами Кравцова, такі вагони будуть в поїздах класу "комфорт", відповідно, квиток на них обійдеться дорожче стандартного.

"Ми демонструємо, як повинні виглядати все плацкартні вагони. А головне - яким повинен бути рівень комфорту. В цьому році почали роботу - модернізували три плацкартні вагони. Зараз" Укрзалізниця "працює над своїм бюджетом на 2020 рік. У компанії є близько 200 плацкартних вагонів , які можуть бути відновлені таким ремонтом. При формуванні бюджету компанія разом з урядом розглянуть можливості і джерела фінансування для відновлення цих вагонів ", - цитує Євгена Кравцова прес-служба" Укрзалізниці ".

В "Укрзалізниці" обіцяють ввести новий стандарт пасажирських перевезень, який буде відповідати сучасним запитам. Вони будуть коса рівня комфорту у всіх вагонах. Поки стандарт проходить випробування і технічні процедури. Серед того, що буде впроваджуватися - візки бесколясочной конструкції для нових вагонів: вони забезпечують плавну поїздку, відповідно, подорож пасажира стає більш комфортним. Також передбачені такі базові речі, як наявність розеток, індивідуальне освітлення, опалення, кондиціонування і вентиляція.

Потяги розділять на три класи комфортності. Так, в поїзді класу "комфорт" для пасажирів буде передбачена послуга повноцінного харчування, нова постільна білизна, холодильник і мікрохвильова піч. Ці потяги їздитимуть зі швидкістю від 70 км / год.

За словами Кравцова, відповідний сервіс буде мати відповідну вартість. Для люксових перевезень тариф встановлять на рівні економічно обґрунтованого: в них більше інвестується грошей, а користуються ними платоспроможні пасажири.

Якщо "комфортні" поїзди повинні мати вік не досягли 10 років, то планка для складів "стандарт" - класу нижче - до 20 років. Спальні вагони будуть майже такими ж, як "комфортні", проте не буде гарантуватися розетка в кожному купе, а вік постільної білизни не буде обмежений шістьма місяцями. У плацкартних вагонах "стандарту" не буде ні кондиціонера, ні біотуалету. Їздити "стандартні" поїзди повільніше - до 70 км / ч.

З усіх інших поїздів старше 20 років зроблять "економ" -клас. У плацкартах і купе вагонах "економ" -класу будуть найнижчі умови комфорту.

"За такого розподілу пасажир, купуючи квиток, знати, який рівень послуг буде забезпечений в вагоні. Зазначене положення на сьогодні проходить процес узгодження", - прокоментували в "Укрзалізниці".

Якщо в 2018-му "Укрзалізниця" провела капремонт 118 вагонів, то в цьому році відремонтує 58. Так, з початку року залізничники відремонтували 15 купейних, сім відкритих і три вагони типу СВ - всього 25 пасажирських вагонів. А до кінця року компанія планує модернізувати ще чотири плацкартних, п'ять вагонів типу СВ і 24 вагони-трансформера (вагони зі спальними місцями, які трансформуються в місця для сидіння). Ще 20 вагонів "Укрзалізниця" планує закупити.

 

 
Коментарі (0)