ГоловнаНовини ЖКГТранспортУкрзалізниця запустила новий сервіс повернення квитків

Укрзалізниця запустила новий сервіс повернення квитків

Укрзалізниця запустила онлайн-сервіс претензійного повернення квитків – відтепер для цього не обов’язково заповняти паперову заяву, достатньо оформити електронну версію заяви
Укрзалізниця запустила онлайн-сервіс претензійного повернення квитків – відтепер для цього не обов’язково заповняти паперову заяву, достатньо оформити електронну версію заяви, про це повідомила пресслужба компанії.
 
Процедура претензійного повернення квитків проводиться, коли повернення в режимі онлайн вже закрито або апріорі недоступне.
 
Для цього необхідно:
  • перейти за посиланням на сайт "Укрзалізниці";
  • обрати вкладку "Претензійне повернення квитків";
  • заповнити електронний бланк заяви, дотримуючись інструкцій на сайті;
  • підписати заяву за допомогою "Дія.Підпис";
  • дочекатись результатів розгляду заяви.
Зазначається, що відтепер оформити повернення можна з будь-якої точки світу. Для цього достатньо мати "Дія.Підпис" та стабільний інтернет-зв’язок.
 
В УЗ нагадали, що оформлення претензійного повернення квитків можливе виключно за наявності відповідних відміток на квитках у випадках якщо:
  • пасажир не використав квиток через хворобу або нещасний випадок та повертає квитки пізніше, ніж за годину після відправлення поїзда;
  • пасажир проїхав тільки частину дороги, не використавши квиток повністю;
  • пасажир повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі, з формуванням акту про повернення;
  • пасажир повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном;
  • пасажир повертає групове замовлення (повністю або частково);
  • пасажир повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці;
  • пасажир був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка.
 

Повернення паперових квитків, придбаних у касі, стане доступним пізніше. 

 
Коментарі (0)