«Укрзалізниця не планує змінювати тарифи на пасажирські перевезення. Незважаючи на підвищення вартості на дизпаливо, електроенергію та інших складових, що впливають на собівартість перевезень, на 40%, тарифи на пасажирські перевезення підвищуватися не будуть. Для зменшення збитковості пасажирських перевезень будуть здійснені заходи з підвищення ефективності роботи.
Що стосується запровадження електронних квитків, то ми встановили тарифи згідно з якими електронний квиток буде дешевший, ніж той, який можна купити в касі.
На літо у нас збільшується пасажиропотік утричі. Нами відкрито додатково 175 кас, практично весь парк, а це 6 тис. вагонів, задіяно на перевезеннях. Але цей пік навантаження триває лише 3 місяці, а всі інші – парк простоює. Це, безумовно, спричинює достатньо збитків для залізничників. У жодній країні світу немає таких перепадів пасажиропотоку як у нас.
І ви бачите, що, наприклад, на авіаперевезення ціна збільшилася практично удвічі. Відповідно, пасажири перейшли на залізничний транспорт – більш доступний засіб перевезення. Але ми сьогодні намагаємося забезпечити нормальні умови обслуговування.
І це при тому, що за 20 років існування «Укрзалізниці» з держбюджету на пасажирський рухомий склад не отримали ані копійки. А заборгованість за перевезення пільгових категорій пасажирів лише за останні 4 місяці складає 138 млн грн за перевезення пільговиків. Зауважу, що за ці кошти можна придбати три нових електропоїзда. Але нам доводиться обходитися своїми силами».