ГоловнаНовини ЖКГТранспортВ «Київпастрансі» створили новий спосіб інформування пасажирів

В «Київпастрансі» створили новий спосіб інформування пасажирів

Для оперативного інформування пасажирів на офіційному сайті підприємства створено спеціальні розділи.

Для оперативного інформування пасажирів на офіційному сайті підприємства створено спеціальні розділи.

«Київпастранс» створив окрему сторінку в Facebook, де можна знайти інформацію про тимчасові зміни руху наземного громадського транспорту. 

Про це повідомили в КП «Київпастранс», передає прес-служба КМДА.

«Щохвилини на столичних дорогах трапляються різноманітні випадки: затори, ДТП, ремонтні роботи, перекриття руху, пошкодження контактної мережі та інше. Часто це призводить до порушення роботи наземного транспорту: змін розкладу, блокування та коригування маршрутів», - йдеться у повідомленні.

Зокрема, для оперативного інформування пасажирів на офіційному сайті підприємства створено спеціальні розділи Пасажирам – Розклад руху та Пасажирам – Тимчасові зміни руху, де можна ознайомитися зі змінами руху наземного громадського транспорту.

«Щоб удосконалити комунікацію з пасажирами та зробити проїзд якомога зручнішим, «Київпастранс» прагне більш якісно інформувати киян і гостей міста про тимчасові зміни руху наземного громадського транспорту. Відтепер таку інформацію можна знайти на сторінці «Зміни руху/КП «Київпастранс», - зазначено у повідомленні.

Нову сторінку «Київпастрансу у Facebook  можна переглянути за посиланням: https://m.facebook.com/Kyivpastrans.zminu/?fref=ts 

 

 
Коментарі (0)