ГоловнаНовини ЖКГАльтернативна енергетикаВ Кіровограді перевіряють використання послуги водопостачання

В Кіровограді перевіряють використання послуги водопостачання

Спекотні липневі дні поставили перед працівниками комунального підприємства «Кіровоградське водопровідно-каналізаційне господарство» новий виклик: як обрахувати воду, яку мешканці приватного сектора витрачають на полив городів? Підприємство несе збитки від того, що деякі недобросовісні с

Спекотні липневі дні поставили перед працівниками комунального підприємства «Кіровоградське водопровідно-каналізаційне господарство» новий виклик: як обрахувати воду, яку мешканці приватного сектора витрачають на полив городів?

Підприємство несе збитки від того, що деякі недобросовісні споживачі намагаються у буквальному розумінні вкрасти живильну вологу, бо, бачте, город поливати треба, а платити за воду не хочеться. Щоб якось боротись з цим явищем, а головне – привчити людей платити за кожен кубометр використаної води, працівники водоканалу систематично проводять перевірки садиб приватного сектора та збільшують норму водоспоживання там, де вода тече безконтрольно.

Директор КП «Кіровоградське водопровідно-каналізаційне господарство» Роман Ілик зазначає, що в приватному секторі досить велика частка мешканців просто відмовляється встановлювати лічильники для обліку використаної води. На жаль, законодавством не передбачено, що таких споживачів можна зобов'язати це робити, а їм вигідніше сплачувати за нормами, а не фактичними витратами. Навіть ті, хто у попередні роки встановив лічильники, спеціально виводять їх з ладу, зривають пломби та не несуть їх на повірку. Це, в свою чергу, призводить до ненормованих втрат води.

Роман Ілик повідомив, що протягом червня, коли під рейдові перевірки потрапили такі мікрорайони, як Кущівка та Велика Балка, 126 абонентам було змінено норму споживання у бік збільшення, деяким донараховано поливну площу. Але при наявних нормах без лічильника досить важко встановити, скільки часу людина поливає свій город та скільки води вона використала.

Незважаючи на ці проблеми, підприємству вдалося у червні довести показник розрахунків населення за воду до 106 відсотків.

За матеріалами вісника Кіровоградської міської ради «Вечірня газета»

 
Коментарі (0)