Як повідомляє генеральний директор КП «Київпастранс» Дмитро Левченко, продовжується реконструкція трамвайної лінії по вулиці Алматинській за технологією «оксамитового шляху» (безстикові рейки з використанням сучасних кріплень), яка відчутно знижує рівень шуму під час руху трамваїв.
« Вже розпочали модернізацію тягової підстанції, яка живить трамваї. Зробимо її більш надійною, потім – замінимо опори контактної мережі та саму контактну мережу. Усі ці новації це – європейські стандарти,» – наголосив Левченко.
У рамках реалізації проєкту також передбачено будівництво зупинкових платформ (на титульному фото). Ці зображення платформ наразі орієнтовні. Сучасні платформи для висадки та посадки пасажирів будуть втілені у ході проєктного планування.Після завершення реконструкції лінії, постане питання про запуск сучасних трамваїв на ДВРЗ.