ГоловнаНовини ЖКГЗаконодавствоВ Україні змінено систему реєстрації місця проживання

В Україні змінено систему реєстрації місця проживання

З 4 квітня в Україні змінено систему реєстрації проживання та перебування громадян, відповідно до якої, функції з реєстрації покладено на органи місцевого самоврядування. Ці зміни зроблені в рамках процесу децентралізації

У зв’язку з набранням чинності окремих положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг») в Україні змінюється система реєстрації місця проживання.

Відповідно до закону органом реєстрації визначено виконавчий орган сільської, селищної або міської ради, сільського голову (у разі, якщо відповідно до закону виконавчий орган сільської ради не утворено). Загальна процедура та вимоги щодо переліку документів, які необхідні для реєстрації, суттєво не змінилися. Адреси, за якими можна буде отримати послугу з реєстрації місця проживання, розміщені на інформаційних стендах у всіх підрозділах ДМС України.

Штампи до паспортів громадянина України проставлятимуть органи реєстрації, за винятком випадків відновлення втрачених документів та оформлення першого паспорта громадянина України. Місцеві громади передаватимуть інформацію про реєстрацію місця проживання для внесення до Єдиного державного демографічного реєстру.

З метою координації дій щодо здійснення реєстрації місця проживання місцевими громадами Державною міграційною службою розроблено Правила реєстрації місця проживання та Порядок передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру (Постанова КМУ від 02.03.2016 №207), а також завчасно поінформовано обласні та у місті Києві державні адміністрації про необхідність забезпечення виконання зазначених функцій.

Окрім цього, міграційною службою створено веб-портал, призначений для здійснення місцевими громадами реєстрації та передачі даних до Єдиного державного демографічного реєстру, а також надано необхідні роз’яснення щодо отримання доступу та використання ресурсу.

В Києві також почали реєструвати місце проживання у районних в місті адміністраціях. За словами заступника голови Київської міської державної адміністрації Миколи Поворозника, процес займає 20 хвилин.

«З метою реалізації повноважень відсьогодні у столиці розпочато здійснення реєстрації місця проживання/перебування осіб районними в місті Києві державними адміністраціями. Тривалість процесу реєстрації після передачі повноважень значно скорочено. Наразі реєстрація місця проживання/перебування особи займає від 20 хвилин», – розповів Микола Поворозник.

Районними в місті Києві державними адміністраціями вже зареєстровано 145 осіб, найбільше громадян зареєстровано у Святошинському та Деснянському районах.

Нагадаємо, що для здійснення реєстрації місця проживання/перебування в Києві громадянам необхідно звертатися до центрів надання адміністративних послуг відповідних районів, адреси та контакти яких можна знайти на офіційному веб-порталі адміністративних послуг міста Києва ac.dozvil-kiev.gov.ua.

 

 

 
Коментарі (0)