В Івано-Франківську триває перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті міської ради та потребують поліпшення житлових умов.
Інформацію про це розміщено на офіційному веб-сайті Івано-Франківської міськради. Як зазначено в повідомленні, перереєстрація здійснюється на підставі поданих громадянами у Центр надання адміністративних послуг необхідних документів:
- заяви громадянина встановленого зразка;
- довідки з ЖЕО про склад сім'ї та реєстрацію за відповідною формою;
- викопіювання плану приміщення або копія технічного паспорта житлового приміщення;
- копії паспортів (сторінки 1, 2 та всі сторінки реєстрації) заявника та дорослих членів його сім'ї, копії свідоцтв про одруження та про народження неповнолітніх дітей;
- копії довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру;
- довідки з місця роботи заявника та дорослих членів його сім'ї;
- довідки з обласного бюро технічної інвентаризації про наявність/відсутність у заявника та дорослих членів його сім'ї нерухомого майна у місті Івано-Франківську (вул. С.Бандери, 77);
- довідки з госпрозрахункової групи з питань приватизації державного житлового фонду про наявність/відсутність у заявника та усіх членів його сім'ї приватизованої житлової площі у місті Івано-Франківську(вул. Військових Ветеранів, 10А);
- копії документів, які дають право на включення заявника у пільгову чергу, завірені в установленому порядку.
Повний пакет вказаних документів приймаються щодня з 9:00 до 14:00, крім вихідних та святкових днів, в Центрі надання адміністративних послуг (вул. Незалежності, 9).
Перереєстрація здійснюється до 1 листопада 2011 року.