Нарешті виводимо з «кущів» багатостраждальний електропоїзд «Skoda». Говорю про необхідність цього з першого тижня свого перебування на посаді, написав на своїй сторінці в Facebook голова правління «Укрзалізниці» Войцех Балчун.
Тримати було такий потяг без руху,– як мінімум, - недбалість, як максимум – предмет інтересу прокурорів. І от тепер друга «Skoda» виходить з ремонту. Цього тижня чеські фахівці проведуть необхідні обстеження і тестування. Служби мають забезпечити її готовність до експлуатації до 1 листопада.
Я, правда, хотів би, щоб це сталося вже у двадцятих числах жовтня. До речі, у цьому контексті сьогодні правління прийняло принципове рішення. Передали два електропоїзди «Skoda» з балансу Південної залізниці на баланс Української залізничної швидкісної компанії. Крок логічний – компанія має відповідні технологічні потужності, кваліфікований персонал та необхідний досвід експлуатації швидкісного рухомого складу. Вивчаємо прийнятні варіанти напрямків експлуатації цих потягів. Бо вони мають певні обмеження, зокрема, потребують технічного обслуговування кожні 700 км.
Зараз розглядаємо такі маршрути: Київ-Полтава-Харків, Київ-Вінниця-Хмельницький-Тернопіль-Львів. Сьогодні вже маємо пряме сполучення Київ-Львів, дуже коротке - 4.55 у дорозі, з мінімальною кількістю зупинок.
Ідея для «Skoda» – задіяти всі проміжні зупинки і доправити пасажирів до названих міст, а звідти вже до Львова. Фахівці УЗ запевняють, достатній пасажиропотік там є. Хоча щодо використання «Skoda» ми готові почути думку і самих пасажирів.
Розраховуємо, що це будуть вдалі маршрути, на які вийдуть комфортні і якісні потяги. Особливо з огляду на початок зимового періоду та наближення тих же зимових свят. Служба руху ще працює над розкладом, але зрозуміло, що це будуть денні потяги «Інтерсіті».
І останнє. З обігу вивільнимо 18 пасажирських вагонів. Цей рухомий склад піде на напрямок Київ-Херсон. Буде додаткова пара швидкісного поїзда з дзеркальним розкладом.
