Боротися з несанкціонованою рекламою в столиці будуть за допомогою системи «автодозвон». Про це повідомив заступник генерального директора КП «Київпастранс» Василь Хвостик.
За його словами, на даний момент вже готується відповідне обладнання.
Суть «автодозвону» полягає в тому, що телефонні номери, зазначені в оголошеннях, ставляться на автодозвон. Дзвінки здійснюються кожні п'ять хвилин. Щоразу відтворюється повідомлення про порушення закону про адміністративні правопорушення. Таким чином, на телефон неможливо додзвонитися і потенційним клієнтам несанкціонованої реклами.
«Цей метод застосовувався в Москві. Там, таким чином, росіяни побороли несанкціоноване розклеювання рекламних оголошень на зупинках громадського транспорту. Ми думаємо, що це допоможе і нам побороти несанкціоновану рекламу», - сказав Василь Хвостик.
Також він зазначив, що вивчається можливість антивандального покриття конструкцій для захисту від графіті і наклейки оголошень.
Джерело - Kievpress