ГоловнаНовини ЖКГБудівництво Харків поповниться транспортними розв'язками

Харків поповниться транспортними розв'язками

Головний архітектор області наголосив, що реалізація цього плану буде багаторівневою і розрахована на 25 років, але перший етап почнеться у 2013 році. За словами Вадима Рабиновича, для будівництва шляхопроводу залучатимуть приватних інвесторів.

Харківські архітектори розробляють пропозиції щодо будівництва нових транспортних розв'язок.

Про це на IV Міжнародному економічному форумі «Інновації. Інвестиції. Харківські ініціативи!» повідомив головний архітектор міста Сергій Чечельницький.
 
Про це «У.К.» повідомили у прес-службі Харківської міськради.
 
За його словами, на сьогодні розробляють ряд детальних планів територій (ДПТ). Їхня реалізація дасть змогу значно покращити містобудівну ситуацію в Харкові завдяки будівництву сучасних транспортних розв'язок і пробивок вулиць, оптимізує транспортні потоки.
 
Департамент містобудування, архітектури та земельних відносин розробив три ДПТ: частини центру міста, району ТЦ «Барабашово», району Левада.
 
У цих проектах пропонується розв'язати транспортні проблеми, зокрема за допомогою будівництва дворівневих розв'язок на перетині пр. 50-річчя ВЛКСМ та вул. Академіка Павлова, вул. Шевченка та вул. Матюшенка, реконструкції пл. Рози Люксембург. Проблему зберігання особистого автотранспорту архітектори пропонують розв'язати, побудувавши багатоярусні паркінги по вул. Академіка Павлова, на перетині вул. Клочківської та Бурсацького узвозу.
 
Головний архітектор Харківської області Вадим Рабинович повідомив, що в районі ст.м. «Київська», на перетині вулиць Матюшенка і Шевченка, побудують віадук довжиною 600 м. Він буде йти від вул. Весніна і закінчуватися за мостом за станцією метро. Тепер розробляють конструкцію шляхопроводу і уточнюють червоні лінії в цьому районі.
 
Головний архітектор області наголосив, що реалізація цього плану буде багаторівневою і розрахована на 25 років, але перший етап почнеться у 2013 році. За словами Вадима Рабиновича, для будівництва шляхопроводу залучатимуть приватних інвесторів.
 
Коментарі (0)