ГоловнаНовини ЖКГНовини ЖКГПідсумки тижня: латання законодавчих дірок та перекроювання держвласності

Підсумки тижня: латання законодавчих дірок та перекроювання держвласності

Тиждень, що минув, був доволі строкатим у питанні інформаційного наповнення, однак декілька головних тем усе ж таки переважали над рештою. Це, зокрема, регламентація містобудівної діяльності, приватизація енергокомпаній та подальша доля «Укрзалізниці».

Так, у понеділок, 5 грудня, стало відомо, що відносини з підприємствами-монополістами у сфері житлово-комунальних послуг регулюватимуться за допомогою введення договірної системи. За словами профільного міністра Анатолія Близнюка, для того, щоб врегулювати відносини між монополістами ЖКП та споживачами, буде розроблено типовий договір для обох сторін, за яким вони муситимуть працювати.

У вівторок Президент України Віктор Янукович ухвалив рішення ветувати Закон «Про внесення змін до деяких законів України щодо розрахунків за природний газ та електричну енергію». Глава держави погодився з необхідністю забезпечити покращення стану розрахунків за енергоносії, однак має до закону, що надійшов на його підпис, низку зауважень.

У середу, 7 грудня, стало відомо, що «Укрзалізниця» ніколи не буде приватизована. Про це заявив на брифінгу генеральний директор «Укрзалізниці» Володимир Козак. Тим цікавішими стануть подальші події та законодавчі ініціативи у цій сфері.

У четвер стало відомо, що Президент України Віктор Янукович підписав Закон №4052-VI «Про внесення змін до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».

У п’ятницю надійшла інформація, що Кабмін визначився із вартістю акцій деяких обленерго. Розпорядженням № 1225 від 2 листопада 2011 р. Кабінет Міністрів України встановив стартову ціну 50%-го держпакету акцій енергопостачальної компанії ПАТ «Вінницяобленерго» номінальною вартістю15 млн 486,83 тис. грн на рівні 167,65 млн грн.

Ця інформація є тим цікавішою, що цього ж дня, 9 грудня, ДТЕК виграв конкурс з продажу 25% акцій «Київенерго» з пропозицією в 450,5 млн грн при стартовій ціні в 432,3 млн грн.

У п’ятницю голова «Укрзалізниці» Володимир Козак вкотре запевнив, що вона залишиться у держвласності і після реформування. Керівник галузі спростував припущення щодо можливої приватизації залізничних об’єктів: «У процесі реформування буде створено ПАТ «Українські залізниці» з 100% державною власністю, що буде закріплено відповідними законами».

Тому, побіжно оглядаючи подієву картину тижня,  що минув, можна без сумніву стверджувати, що державна власність в Україні переживає час тотального перекроювання. А от за яким лекалом це робиться, чи впораються «кравці» із поставленими амбітними завданнями, і чи буде українській економіці «сухо та комфортно» у новому вбранні– покаже час. Поки що головне, чого хочеться, – щоб хоча б не шили білими нитками...

 

 
Коментарі (0)