Київське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету провело зустрічі з представниками найбільших мереж супермаркетів щодо стрімкого подорожчання продуктів після запровадження карантину.
Про це повідомив керівник відділення Олексій Хмельницький.
Зокрема, представники АМКУ провели зустріч з представниками мереж NOVUS, «ЕКО маркет», «Велика Кишеня», «Велмарт», «Сільпо». Ще низка мереж подали клопотання щодо надання пояснення підвищення цін на продукту онлайн, тому з ними зустрічі відбудуться у режимі відеоконференції протягом 7 квітня.
«До речі, розпорядженням адмінколегії Київського територіального відділення до справи залучено ще 27 суб’єктів господарювання (постачальників продукції)… Попри велике навантаження ми намагаємося провести аналіз відповідей з метою формування позиції у справі найближчим часом» - йдеться в повідомленні.
Напередодні в Антимонопольному комітеті зафіксували незначне падіння цін на продукти у київських супермаркетах.
Зазначимо, що київське управління АМКУ відкрило провадження за фактом різкого зростання цін на продукти після оголошення карантину.
Раніше Антимонопольний комітет виявив, що ціни на деякі продукти в Україні на час карантину зросли на 50-60%. АМКУ зобов'язав мережі продуктових магазинів надсилати оперативні дані про ціни на соціальні продукти, зокрема крупи, хліб, цукор, борошно, найпопулярніші види м’яса, овочі тощо.