ГоловнаНовини ЖКГТранспортБільшість українців віддає перевагу паркінгам - опитування

Більшість українців віддає перевагу паркінгам - опитування

У мегаполісі XXI століття автомобіль не розкіш, і навіть не засіб пересування, а нерухомість - чим більше місто, тим більше заторів на дорогах. Які способи для боротьби пробками винаходять жителі різних країн.

У мегаполісі XXI століття автомобіль не розкіш, і навіть не засіб пересування, а нерухомість - чим більше місто, тим більше заторів на дорогах. Які способи для боротьби пробками винаходять жителі різних країн.

В столиці України, влада міста вже неодноразово погрожувала побмежити використання особистого автомобіля у центрі Києва. Згідно з новою стратегією розвитку Києва до 2025 року планується багато уваги приділити громадському транспорту.

Громадський транспорт планують зробити більш екологічним, і пересадити громадян з особистих автомобілів у громадський транспорт. Стратегія розвитку міста також передбачає розвиток альтернативних видів транспорту. Планується створити парковки для велосипедів. Це, на думку громадськості, повинно розвантажити місто від заторів.

Крім того, за словами керівника голови КМДА, влада планує будівництво трьох «перехоплюючих» паркінгів на в'їзді до міста, щоб розвантажити від автомобілів центр столиці. Він уточнив, що три таких паркінги планується побудувати на в'їзді до міста з Борисполя, із заходу і з півдня (з Одеського напрямку).

У Лейпцигу (Німеччина) міська влада успішно пересадили більшу частину автомобілістів на трамваї й електрички. Цим чиновники вирішили відразу і проблему завантаженості доріг, і проблему екології. 

За схожим шляхом пішов мер Нью-Йорка Майкл Блумберг (очолював місто з 2001 по 2009 рік). У Нью-Йорку з'явилося більше 250 км велосипедних доріжок і збільшилася кількість автобусних ліній. Головна вулиця Нью-Йорка - Бродвей - стала закритою для автотранспорту.

У Росії від пробок найбільше страждає Москва. Влада столиці бере на озброєння досвід європейських країн: створює виділені лінії для громадського транспорту, збільшують пропускну здатність доріг і будує багаторівневі розв'язки.

У Токіо, одному з найбільш високотехнологічних міст світу, проблему з заторами на землі вирішують за допомогою дуже складних розв'язок. У центрі Токіо є навіть п'ятирівнева розв'язка, яка раз у раз потрапляє в рейтинги самих немислимих доріг в світі.

У Парижі також активно підтримують громадський транспорт. Там смуги для автобусів і таксі проходять по всіх головних магістралях міста. За в'їзд на таку смугу автомобілісту загрожує штраф в 35 євро, а то і зовсім позбавлення прав.

Цілий комплекс заходів застосовується в Сеулі (Південна Корея). Там з'єднали автобусні маршрути з системою метро, ​​так що пересадка з автобуса на метро або навпаки займає близько 2 хвилин. При цьому автобуси на дорогах мають перевагу перед приватним автотранспортом, і це правило дотримується в абсолютній більшості випадків.

Редакція «У.К.» в свою чергу вирішила поцікавитися чи хотіли б читачі бачити центр міста пішохідним? Опитування проводилося на сайті інформаційного агенства з 2 по 6 липня.

Більшість (34%)  наших читачів підійшли до відповіді на це питання раціонально, зваживши всі за і проти, і вирішили, що найбільш доцільніше буде, якщо на під'їзді до центру будуть збудовані недорогі паркінги. 

32% опитаних відповіли, що відсутність автомобілів у центрі значно покращить екологію міста. 

Крім того, 16% респондентів підтримуючи більшість, вважають, що пішохідний центр міста допоможе розв'язати проблему транспортних заторів у час-пік. 

Знайшлися й ті, хто не готовий залишати свій автомобіль будь-де (10%). 

І лише 9% опитаних зазначили, що не хочуть бачити центр міста пішохіним, тому що ризикують не встигнути на ділову зустріч.

 

 
Коментарі (0)