ГоловнаНовини ЖКГОпалювальний сезон 2023-2024Борг киян за тепло більше 3,8 млрд грн

Борг киян за тепло більше 3,8 млрд грн

Заборгованість столичних споживачів теплової енергії перед ПАТ «Київенерго» на 1 січня2017 р. становила 3 млрд 839,2 млн грн. Протягом 2016 року вона збільшилась вдвічі – з 1 млрд 922,1 млн грн на 1 січня 2016 року.
Заборгованість столичних споживачів теплової енергії перед ПАТ «Київенерго» на 1 січня2017 р. становила 3 млрд 839,2 млн грн. Протягом 2016 року вона збільшилась вдвічі – з 1 млрд 922,1 млн грн на 1 січня 2016 року, повідомляє прес-служба ПАТ «Київенерго».
 
Найбільшу заборгованість за тепло, опалення та гарячу воду перед Київенерго мають населення та житлово-експлуатаційні організації столиці – 1 млрд 954,3 млн грн та 814 млн грн відповідно.
 
При цьому критична ситуація з розрахунками за тепло, опалення та гарячу воду зберігається у житловому фонді Шевченківського (386,8 млн грн) та Деснянського (344,2 млн грн) районів.
 
Сумарна заборгованість населення за послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання перед ПАТ «Київенерго» станом на 1 січня 2017 року склала 1 млрд 954,3 млн грн. При цьому заборгованість населення столиці безпосередньо за опалення склала 1 млрд 591,7 млн грн, а сума боргів за гарячу воду –362,6 млн грн.
 
Зазначимо, що станом на 1 січня 2016 р. заборгованість населення складала 674,3 млн грн – 541,0 млн грн за опалення та 133,3 млн грн за гарячу воду.

Серед житлових будинків максимальну заборгованість за послуги компанії накопичили споживачі Подільського району – 4,3 млн грн (вул. Вишгородська, 45), Печерського – 3,3 млн грн (вул. Щорса, 44а) та Оболонського – 2,1 млн грн (вул. Петра Калнишевського, 7). 

 Перелік будинків, які мають найбільшу заборгованість за опалення та гарячу воду 

 
Коментарі (1)
Коля Пухов
31 Січня 2017 p. 22:20
Часто при зміні форми платіжок споживачам штучно приписується борг, якого довести помилковість досить непросто, адже нові і старі форми платіжок, як правило, мають різні реквізити. Так, наприклад, АК "Київводоканал", при запровадженні нової форми платіжки ,починаючи з травня 2016 р. , штучно, просто так від стелі, поприписував борги побутовим споживачам. Далеко не всі добилися, щоб "помилково" приписаний борг не зазначався у платіжці. Тепер "Київводоканал" вимагає , щоб споживач у свій робочий час брав відпустку за власний рахунок і привозив до них оплачені квитанції та їх ксерокопії , і тоді споживач матиме можливість написати заяву про скасування штучного боргу... .Тобто, споживач на рівному місці, без ніякої своєї вини витрачає час, гроші і нерви, і ніякої компенсації йому за це не передбачено. А "Київгаз" при запровадженні нової форми платіжки , ставши "Київгазенерджи", у цьому шахраюванні пішов ще далі : штучний борг включив у суму "До сплати".