ГоловнаНовини ЖКГТранспортБудівництві метро на Виноградар в Києві зупинилось

Будівництві метро на Виноградар в Києві зупинилось

Блогер показав неробочий насос для відкачування води та тунель, по якому тече струмочок води

 

Блогер показав неробочий насос для відкачування води та тунель, по якому тече струмочок води

Не працюють насоси, що мають відкачувати ґрунтові води, крім того, немає електромоторів, які повинні відкривати й закривати гермозатвор

Роботи зі спорудження лінії метрополітену на Виноградар призупинено протягом вже деякого часу, і наразі вони не ведуться. Консервацію було проведено мінімум восени 2023 року. Також відсутнє деяке важливе обладнання. Про це стало відомо після того, як відомому київському діґеру, блогеру на прізвисько Kotofey вдалося потрапити у споруджуваний тунель між діючою станцією метро "Сирець" та майбутньою станцією "Мостицька".

За словами блогера, наразі активні роботі із спорудження метро зупинено. Робочих на об'єкті немає зовсім, відсутня навіть охорона. Через що частину обладнання, яке повинно бути встановлене, було демонтовано (чи навіть знято за відсутності спостереження за об'єктом). Наприклад, відсутній електродвигун на механізмі блокування гермозатвору - величезних залізних дверей, що закривають діючу частину тунелю від тієї, що споруджується. Втім, зараз в тунелі немає навіть електродвигуна, що відповідає за герметизацію самого затвору.

Також не працює насос, що має відкачувати воду, яка тече з-за тюбингів, поверхні ствола тунелю та інших місць. Тому відкачка води, стверджує діґер, ведеться "якимось іншим чином". Агрегат працював донедавна, поки будівництво лінії метро ще велося, каже Kotofey.

Також він звернув увагу на той факт, що в тунелі на перегінній ділянці між "Сирцем" та "Мостицькою" наразі відсутні рейки для руху потягів. З відео можна зробити ще один висновок - по бетонних кільцях тюбингів стікають ґрунтові води. В результаті на підлозі сформувався невеличкий струмочок. Втім, наявність вод в метрополітені - це нормальний процес, адже на робочих об'єктах їх постійно відкачують.

Наразі між ст.м. "Сирецька" та проєктованою "Мостицькою" прокладено лише один тунель (для руху поїздів в напрямку від "Сирця"). Техніку, зокрема, транспортний засіб для вивезення породи та будівельників, що знаходиться всередині, також законсервовано.

"Років зо два, а може і більше, цей об'єкт з перемінним успіхом будували, проте на даний момент перебуває у стадії простою. Іншими словами: обладнання не експлуатують, роботи не ведуть, він просто стоїть, чекаючи свого часу, доки будівництво знову поновлять", — повідомив блогер.

 

 

 
Коментарі (0)