ГоловнаНовини ЖКГЕнергозбереженняЦентри комунального сервсу в Києві запрцюють за єдиним графіком

Центри комунального сервсу в Києві запрцюють за єдиним графіком

Усі пункти прийому громадян в мережі «Центрів комунального сервісу» отримали єдиний робочий графік, зі збільшенням кількости прийомних годин.

Відтепер Центри комунального сервісу столиці запрацюють за єдиним графіком, складеним з урахуванням  ефективності їх роботи та наявості необхідного персоналу, повідомляє КМДА.

Разом з новим графіком було також збільшено кількість годин прийому для збільшення кількості наданих послуг та консультацій.

День тижня

Персональний графік прийому громадян

Бухгалтер

Діловод

Понеділок

(2-й та 4-й)

14:00-17:00

14:00-17:00

Вівторок

09:00-13:00

Робота з документами

Середа

14:00-19:00

14:00-19:00

Четвер

Робота з документами

Робота з документами

П’ятниця

09:00-13:00

09:00-13:00

Субота

(1-ша та 3-тя)

10:00-14:00

10:00-14:00

Неділя

Вихідний

Вихідний

 

Для двох точоу прийому було створено розширений графік. Вони знаходяться у Святошинському та Шевченківському районах за адресами вул. Вернадського 63-А; та вул. Білоруська, 1.

День тижня

Вернадського,

63-А

Білоруська, 1

Понеділок

08:00 - 21:00

09:00 - 18:00

Вівторок

08:00 - 21:00

09:00 - 18:00

Середа

08:00 - 21:00

09:00 - 18:00

Четвер

08:00 - 21:00

09:00 - 18:00

П’ятниця

08:00 - 21:00

09:00 - 16:45

Субота

09:00 - 17:00

Вихідний

Неділя

09:00 - 17:00

Вихідний

Як раніше зазначалось,клієнти сервісних центрів мають змогу вирішити свої питання та отримати консультації з питань оплати та нарахувань за житлово-комунальні послуги, змін особових рахунків, заборгованості, отримання довідок, укладання договорів тощо. При цьому, час, необхідний для надання послуги, становить 5-7 хвилин.

На даний момент в Києві нараховується 85 сервісних центрів, їх кількість планується постійно збільшувати.

Детальну інформацію можна дізнатися у відділах дистанційного обслуговування за тел.: 247-40-40 або на сайті комунального концерну «Центр комунального сервісу».

Нагадаємо, що з лютого 2016 року мешканці столиці – власники «Картки киянина» зможуть здійснювати онлайн-оплату за «комуналку» без комісії – це близько 800 власників карток. Про це повідомили у прес-службі Київської міської державної адміністрації. Оновлений сервіс доступний на сайті КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр».

 
Коментарі (2)
Коля Пухов
25 Березня 2016 p. 20:44
Коли нарешті закінчаться ці ганебні здирництва: "Укрпошта" бере додаткову плату (комісію) у розмірі 3 грн. при оплаті електроенергії, телефону та газу за кожну квитанцію , і "Ощадбанк" вже бере комісію при оплаті газу. Тобто, щоб у державній фінустанові заплатити іншій державній установі, треба платити додатково комісію...
Коля Пухов
01 Квітня 2016 p. 17:52
Крім того, при сплаті в Ощадбанку раджу перераховувати здачу не відходячи від каси, особливо, коли сплачуєте декілька рахунків і ззаду вас немає черги. Особисто я неодноразово стикався зі спробами касирів Ощадбанку обрахувати клієнтів.