ГоловнаНовини ЖКГТарифи ЖКГЧерез нові квитанції оплату комуналки для киян продовжено до 25 січня

Через нові квитанції оплату комуналки для киян продовжено до 25 січня

У січні поточного року мешканці Києва отримали оновлені платіжні документи комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (КП «ГІОЦ»).

Це ознайомчий варіант квитанцій, який містить перелік усіх житлово-комунальних послуг в одному документі: утримання прибудинкових територій, водопостачання та водовідведення холодної води, водопостачання та водовідведення гарячої води, газо- та електропостачання. Про це повідомили в КП «ГІОЦ».

«Міська влада звертає увагу киян, що в зазначених платіжках для сплати доступна поки лише частина послуг: утримання будинків і дворів, а також послуги «Київводоканалу». Наголошую, що послуги «Київенерго» та «Київгазу» слід оплачувати за окремими рахунками, які надійдуть від цих виконавців послуг. Жодних збоїв у роботі платіжних систем міста Києві немає. Наразі триває робота над створенням нового формату платіжки – єдиної квитанції, більш зручної і зрозумілої для мешканців. Квитанції, які отримали кияни в січні – ознайомчий варіант.  Щоб не виникло плутанини ми проведемо детальні роз’яснення та розмістимо оголошення на будинках. А крім того, проведемо службову перевірку в КП «ГІОЦ», аби з’ясувати, хто винен у цьому фальстарті. Адже, хоч розробка формату єдиної квитанції розпочалася на численні прохання мешканців, перед тим, як розсилати незнайомий для киян формат платіжок, треба було провести відповідну інформаційну кампанію та попередити киян», – повідомив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.

Також він звернув увагу на можливість оплатити комуналку карткою в 34 сервісних точках Центру комунального сервісу та на офіційних сайтах КП «ГІОЦ». Власники «Картки Киянина» та «Моя Картка» «Ощадбанку» можуть оплатити комуналку без комісії.

«Сьогодні в єдиному інформаційному та розрахунковому полі з КП «ГІОЦ» уже розпочали роботу комунальні ЖЕКи, частина ОСББ та ЖБК, а також виконавець послуги холодного водопостачання та водовідведення, а також водовідведення гарячої води ПАТ «Київводоканал». Відповідна робота з ПАТ «Київенерго» та ДП «Київгазенерджи» триває, що дозволить у подальшому забезпечити нарахування та оплату житлово-комунальних послуг за єдиним документом. Однак наразі єдина квитанція – це ознайомчий документ. За єдиною квитанцією можна оплачувати утримання прибудинкових територій, водопостачання та водовідведення холодної води, водовідведення гарячої води», – пояснив директор КП «ГІОЦ» Віталій Козубський.

Повернення до єдиного платіжного документу забезпечить зручність і оперативність при оплаті комунальних і житлових послуг. Ця ініціатива опрацьовується у відповідь на численні звернення та скарги киян, які стосувалися незручностей у роботі з кількома квитанціями, що приходили в різні дні місяця та в різних форматах.

 

 
Коментарі (4)
Коля Пухов
13 Січня 2017 p. 22:34
Невже на платіжках не можна відвести достатньо вільного місця спеціально для касового відбитку? Щоб відбиток не накладався на інший текст або рекламу? Чомусь із касовим відбитком у Ощадбанку завжди проблема: або його ставлять на окремому сіренькому із дірочками папіросному папірці майже нерозбірливо, або, ще гірше, на квитанції поверх інших записів та нарахувань, - тоді нерозбірливими стають також і ці записи.
Коля Пухов
13 Січня 2017 p. 22:45
Вимірювання кількості проданого товару - це , в першу чергу, турбота продавця, а не покупця. Комунальна послуга - це той же товар, але вимірювання його кількості чомусь покладається на покупця: споживач повинен за свій рахунок придбати та встановити прилади обліку і далі за свій рахунок їх обслуговувати. А якщо не придбає, то вдобавок до плати за компослугу, заплатить за усі витоки і стоки, несанкціоновані відбори і т. п.
Коля Пухов
14 Січня 2017 p. 21:33
Як ви думаєте, для чого провадяться постійні зміни формату платіжок? Я думаю, що це робиться з метою подальшого приписування штучних боргів споживачам. -----------------------------------------------------Часто при зміні форми платіжок споживачам штучно приписується борг, якого довести помилковість досить непросто, адже нові і старі форми платіжок, як правило, мають різні реквізити. Так, наприклад, АК "Київводоканал", при запровадженні нової форми платіжки ,починаючи з травня 2016 р. , штучно, просто так від стелі, поприписував борги побутовим споживачам. Далеко не всі добилися, щоб "помилково" приписаний борг не зазначався у платіжці. Тепер "Київводоканал" вимагає , щоб споживач у свій робочий час брав відпустку за власний рахунок і привозив до них оплачені квитанції та їх ксерокопії , і тоді споживач матиме можливість написати заяву про скасування штучного боргу... .Тобто, споживач на рівному місці, без ніякої своєї вини витрачає час, гроші і нерви, і ніякої компенсації йому за це не передбачено.
Коля Пухов
16 Січня 2017 p. 21:12
А "Київгаз" і "Київенерго" пішли ще далі : вони штучний борг включають у суму "До сплати", а не просто повідомляють про нього.