ГоловнаНовини ЖКГТранспортЧерез Вінницьку область можуть прокласти магістраль Європа-Китай

Через Вінницьку область можуть прокласти магістраль Європа-Китай

Україні пропонують співпрацю в міжнародному проекті будівництва високошвидкісної магістралі, яка з'єднає два моря і сім країн.

 

Україні пропонують співпрацю в міжнародному проекті будівництва високошвидкісної магістралі, яка з'єднає два моря і сім країн. Про це йшлося на засіданні круглого столу в Києві, який організувала Українська асоціація Шовкового шляху «SilkLink» та Асоціація Високошвидкісних Магістралей. Вінницьку область представляв заступник голови обласної Ради, депутат Ігор Хміль.

Про це повідомляє прес-служба Вінницької обласної ради.

«Фактично пропонується створення без участі Росії сучасного Шовкового шляху – від Китаю до країн Європи, – каже Ігор Хміль. – Якщо вдасться реалізувати цей проект, то швидкість доставки вантажів, наприклад, від Шанхая до Києва становитиме 6 днів, а не 36, як зараз».

Українська частина високошвидкісної магістралі, за планом, пролягатиме Одеською, Вінницькою, Хмельницькою, Тернопільською і Львівською областями і на перший час забезпечить роботою 80 тисяч людей. Термін експлуатації магістралі – 150 років при окупності за 15-17 років. Такі прогнози роблять експерти. Вартість будівництва 1 км цього Шовкового шляху – 21 млн доларів і низка країн-учасниць готові на такі інвестиційні витрати.

«Україні під силу зробити відповідні капіталовкладення на своїй ділянці, якби на те були стратегічні цілі вийти з бідності і політичне прагнення до успіху всієї країни, – зазначив Ігор Хміль. – Треба користуватися тими ресурсами, які маємо. Один із них – географічне розташування. На цьому можна заробляти капітал країні, людям. Не ходити по світу з простягнутою рукою, а вкладати гроші в економіку, в людський потенціал, створювати нові робочі місця. Перші перемовини про перспективи будівництва високошвидкісної магістралі пройшли за участі представників всіх зацікавлених країн. Думаю, нам треба включатися і робити те, що можемо. Включати голови, а не лічильник розтягнутих по кишенях державних коштів».

Українська ВШМ буде спроектована і побудована як вантажопасажирська і, відповідно, її окупність буде значно вищою, ніж стандартна пасажирська, йшлося на засіданні круглого столу. Нові технології дозволять перевозити вантажі з високою доданою вартістю, на швидкостях до 360 км/год з Китаю в ЄС. Вже в четвертій африканській країні успішно будуються такі магістралі. Експерти зауважили, що високошвидкісна магістраль в Україні принесе дохід, за перші 10 років будівництва і експлуатації, у вигляді податків до бюджетів різних рівнів, не менше 70 млрд доларів і значне зростання ВВП України.

 

 
Коментарі (0)