ГоловнаПослугиФінансування ЖКГЧому якість стрижки залежить не тільки від барбера, а й від клієнта

Чому якість стрижки залежить не тільки від барбера, а й від клієнта

Барбери мають особливе почуття, за допомогою якого вони зможуть зробити з вас іншу людину

Барбери мають особливе почуття, за допомогою якого вони зможуть зробити з вас іншу людину. Однак бувають такі ситуації, коли клієнт може залишитися абсолютно незадоволеним видом зачіски і стрижки. У такому разі майстру варто зробити велику роботу над своїми помилками. Давайте докладніше розберемося з цією проблемою.

Як не залишитися розчарованим у барбершопі

Щоразу, коли покупець записується на стрижку, він хоче лише одного — залишитися задоволеним своїм новим перетворенням. Барбери не лише перукарі, які займаються виключно зміною стрижки, а й справжні професіонали своєї справи. Вони дають оцінку вашому зовнішньому вигляду, рекомендують правильний догляд за волоссям, бородою та вусами, призначать необхідні та правильні стайлінгові засоби.

барбершоп

Я думаю, що майже кожен у своєму житті зазнав хвилювання та розчарування після стрижки. Давайте не поспішатимемо звинувачувати у всіх гріхах перукаря чи барбера, тому що якість виконаної роботи залежить не тільки від практики барбера, а й від клієнта. Нижче буде наведено поради, як боротися з цим питанням.

Барбер: Як вибрати його?

Перш ніж захотіти змінити імідж, ви повинні визначитися у конкретному майстрі, а точніше барбері. Ваша стрижка буде виглядати ідеально в тому випадку, якщо майстер буде мати всі навички у своїй кваліфікації, бути професіоналом і любити свою справу.

Барбершоп “Цирюльник Barbershop” пропонує молодим любителям пройти відповідне стажування з отриманням повного переліку навичок. Навіть наші стажери ставлять перед собою найвищу планку, щоб уникати і не допускати помилок.

Щоб вибрати якісного барбера, варто звернути увагу на відгуки про нього на сайті барбершопа. Слід завантажити мобільний додаток від Цирюльник Barbershop, а далі знайти найближчий салон за адресою. Також перед вами відкривається список з усіма майстрами та переліком їх послуг. Окрім відгуків, ви можете ще орієнтуватися на думках своїх знайомих чи друзів, які вже побували у майстра.

Стрижка

Більшість клієнтів перекладають свій вибір стрижки на барбера, даючи йому всі карти до рук. Як показує практика, не всі фахівці задовольняються цим, оскільки вся відповідальність лягає на їхні плечі.

Перш, ніж відвідати салон або барбершоп, переконайтеся в тому, чи ви хочете зробити собі нову стрижку. Виберіть в інтернеті стрижку, що найбільш підходить під ваші бажання, оцініть всі її параметри. Важливо акцентувати увагу на формі обличчя, вух та форму бороди.

Пунктуальність

Здійснюючи запис по телефону в барбершоп, перевірте, чи записали правильний час відвідування. Бажано приходити трохи раніше, щоб не затримувати наступних клієнтів із запису.

Цей час ви можете провести з користю – поспілкувавшись із консультантами, подивитися телевізор чи випити смачну каву. Або поговорити про засоби догляду за волоссям, бородою та вусами. Будьте готові до того, що деякі майстри можуть скасувати запис, якщо ви запізнитесь.

Невеликі нюанси

Перед безпосередньою стрижкою слід точно обговорити всі деталі з майстром, оскільки це все безповоротно. Справжній професіонал не обмежуватиметься лише фото в телефоні, а ставитиме багато цікавих питань.

Спілкування з майстром під час стрижки

Не варто стискатися у кріслі, доки вас стрижуть. Спілкуйтеся з майстром, тим самим ви дізнаєтеся багато цікавого догляду, про трендові зачіски за сезонами, що підійде вам більше, а чого варто уникати. Не варто захоплюватися розмовами, а бути готовим вчасно виконати всі дії, які вам дасть ваш майстер.

Другий головний момент – питання, які вас цікавлять. Їх варто ставити без страху, адже після того, як ви вийдете від майстра — ви докорятимете себе за мовчання. Після стрижки або зачіски часто необхідний правильний догляд, також в деяких випадках необхідно вміти самому поправити чубок або вуса.

Якщо раптом барбер вас не потрапив і ви залишилися незадоволені, але майстер виявив всі свої добрі якості – дайте йому другий шанс. Наступного прийому ви просто поясните йому коректно, що було не так у стрижці, щоб таких помилок більше не повторювалося.

 
 
Коментарі (0)