ГоловнаНовини ЖКГТранспортФДМУ «прихватизує» «Укрзалізницю»

ФДМУ «прихватизує» «Укрзалізницю»

Об'єкти «Укрзалізниці» будуть приватизовані, але не на «класичних» для України умовах

Об'єкти «Укрзалізниці» будуть приватизовані, але не на «класичних» для України умовах, заявив голова Фонду державного майна України Олександр Рябченко.

«Приватизація об'єктів «Укрзалізниці» - це досить масштабний процес, який розтягується в часі. Це дійсно новий напрямок приватизації, це не класична приватизація, коли продається, припустимо, контрольний пакет акцій. Тут необхідна реструктуризація. Але крок за кроком, виважено цей процес буде здійснюватися», - сказав він.

Відзначимо, що в поточній редакції проекту програми економічних реформ України на 2010-2014 роки міститься пункт про те, що реструктуризація «компанії повинна завершитися до кінця 2014 року, а сама реструктуризація передбачає поділ держактивів і створення на їх базі акціонерних товариств, а також продаж непрофільних активів.

Довідка

«Укрзалізниця» (Державна адміністрація залізничного транспорту України) – орган управління залізничним транспортом загального користування, що здійснює централізоване управління процесом перевезень у внутрішньому й міждержавному сполученнях та регулює виробничо-господарську діяльність залізниць.

До сфери Укрзалізниці входять Донецька, Львівська, Одеська, Південна, Південно-Західна та Придніпровська залізниці, а також інші підприємства та організації єдиного виробничо-технологічного комплексу, що забезпечують перевезення вантажів і пасажирів.

Залізничний транспорт України є провідною галуззю в дорожньо-транспортному комплексі країни, який забезпечує 82% вантажних і майже 50% пасажирських перевезень, здійснюваних всіма видами транспорту.

Експлуатаційна мережа залізниць України складає майже 22 тис.км з яких 45% електрифіковано. За обсягами вантажних перевезень залізниці України займають четверте місце на Євразійському континенті, поступаючись лише залізницям Китаю, Росії та Індії. Вантажонапруженість українських залізниць (річний обсяг перевезень на 1 км) в 3-5 разів перевищує відповідний показник розвинених європейських країн.

На залізницях функціонують 1497 залізничних станцій, 55 локомотивних і 48 вагонних депо, 110 дистанцій шляху, 69 дистанцій сигналізації і зв'язку, 44 дистанцій енергопостачання.

 
Коментарі (0)