ГоловнаНовини ЖКГТарифи ЖКГГоспотребслужба отримує велику кількість скарг на якість ЖКП

Госпотребслужба отримує велику кількість скарг на якість ЖКП

У 2020 році в Державну службу України з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів надійшло понад 20,9 тисяч пропозицій, звернень, скарг і заяв від споживачів
У 2020 році в Державну службу України з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів надійшло понад 20,9 тисяч пропозицій, звернень, скарг і заяв від споживачів, про це повідомила Госпотребслужба на своїй сторінці в Фейсбуці.
 
Найбільша кількість (41,5%) споживачів скаржилися на якість непродовольчих товарів. Також велика кількість звернень (29,5%) стосувалася якості житлово-комунальних послуг. 5,1% споживачів були незадоволені якістю продовольчих товарів.
 
У минулому році Госпотребслужба перевірила безпеку товарів, надання послуг (робіт) на суму понад 72,8 мільйона гривень.
 
Також у відомстві повідомили, що:
 
- скасовано придбання і використання населенням України недоброякісних продовольчих, непродовольчих товарів і послуг (робіт) на суму понад 35,6 мільйонів гривень (48,9%);
 
- споживачам повернуто 10,2 мільйона гривень за неякісні товари та надані послуги.
 

Крім цього в Госпотребслужбе заявили, що «одним із пріоритетів відомства є захист громадян. З тим, щоб на прилавки і в магазини потрапляла тільки якісна і безпечна продукція. А споживачі отримували тільки якісні послуги». 

 
Коментарі (0)