ГоловнаНовини ЖКГТранспортГрупове бронювання залізничних квитків подорожчало в 6 разів

Групове бронювання залізничних квитків подорожчало в 6 разів

Акціонерна компанія «Укрзалізниця з 15 січня підвищила оплату за резервування місць за заявками юридичних та фізичних осіб в 6 разів - з 32 до 200 грн за місце

Про це на своїй сторінці в Facebook заявила депутат Верховної Ради Ганна Романова, пише Уніан.

Акціонерна компанія «Укрзалізниця з 15 січня підвищила оплату за резервування місць за заявками юридичних та фізичних осіб в 6 разів - з 32 до 200 грн за місце, при цьому вартість резервування квитків за заявками для перевезення дитячих груп була підвищена на 56% - з 32 грн до 50 грн за місце.

«Такий тариф ставить під загрозу розвиток всього внутрішнього туризму в Україні, оскільки таке підвищення ціни ускладнить, а в деяких випадках і унеможливить організацію групових турів по Україні, особливо дитячих», написала вона.

Директор Департаменту з організації внутрішніх та міжнародних перевезень пасажирів АТ «Укрзалізниця» Олександр Красноштан пояснив ситуацію з підвищенням тарифів тим, що встановлені державою тарифи не покривають навіть 40% витрат, і в зв'язку з цим підприємство несе багатомільярдні збитки.

«Що стосується групових перевезень, основними клієнтами, які користуються цією послугою, є туристичні компанії, вони організовують тури, і як суб'єкти підприємницької діяльності отримують прибуток. У той же час, «Укрзалізниця» несе значні витрати на підтримку мережі кас групового бронювання, апарату, який обслуговує групові перевезення », - сказав Красноштан.

За його словами, крім цього великі витрати припадають на маневрові роботи і зміст додаткових вагонів, які необхідні для перевезення організованих груп.

«Попередні ставки не покривали і половини витрат« Укрзалізниці »на цю діяльність, в зв'язку з цим, вимушеним заходом стало підвищення ставок на групове бронювання, при цьому ставки на бронювання дитячих груп залишаються в 4 рази нижче рівня ставок звичайних груп», - зазначив він .

Красноштан також пояснив, що підвищення вартості турпакетів для кінцевих споживачів можна було б уникнути за рахунок зменшення рівня прибутковості туроператорів.

 

 
Коментарі (0)