ГоловнаНовини ЖКГЕлектроенергетикаЯк часто споживачі скаржаться на коливання напруги в Києві

Як часто споживачі скаржаться на коливання напруги в Києві

Порівняно з 2014 роком, кількість скарг клієнтів на якість електропостачання скоротилась більш ніж на третину.

Про це повідомили у прес-службі «Київенерго».

Протягом 2013-2015 рр. на розвиток електричних мереж столиці було спрямовано більш 1,3 млрд грн, а у 2016 році в електромережі планувалося вкласти ще майже 400 млн грн. Зауважимо, що станом на сьогодні 53% столичних електромереж вже вичерпали ресурс експлуатації та потребують поступової заміни.

Найболючіше питання з точки зору підвищення якості електропостачання кінцевого побутового споживача – стан внутрішньобудинкових електричних мереж. Незадовільний стан будинкової мережі – найбільш поширена причина знеструмлення споживачів, пожеж чи пошкодження обладнання та майна.

У компанії розповіли, що в межах власної компетенції та спільно з представниками ЖЕО та міської влади, виявили кілька десятків житлових будинків у столиці з незадовільним станом будинкових мереж. По кожній із виявлених проблем балансоутримувачами проводяться необхідні технічні заходи, а фахівці компанії за потреби надають консультації та допомогу.

«Київенерго» забезпечує надійність та якість роботи всього електричного господарства столиці (до стіни житлового будинку), ЖЕО відповідають за стан та якість роботи внутрішньобудинкових електромереж. А власники квартир несуть відповідальність за стан мережі у своєму помешканні.

 

 
Коментарі (0)