ГоловнаНовини ЖКГТеплоенергетика«Харківміськгаз» хоче догодити новим сервісом

«Харківміськгаз» хоче догодити новим сервісом

ПАТ «Харківміськгаз» відкриває оновлений офіс управління обліку.

Про це «У.К.» повідомили в прес-службі Харківської міської ради.

Масштабна реконструкція управління обліку ПАТ «Харківміськгаз» почалася після зміни керівництва підприємства в жовтні 2011 року. 90% робіт виконало підприємство. Кошторисна вартість робіт становить 1 млн грн.

«Важливий напрямок у діяльності управління - підготовка і реалізація заходів для підтримки і підвищення рівня оплат. При потребі щодо неплатників уживають такі заходи, як обмеження споживання або відключення постачання газу. Наше управління також готує матеріали для позовної роботи і контролює лімітну дисципліну», - розповів заступник голови правління ПАТ «Харківміськгаз» Дмитро Кобзар.

Через управління щомісячно проходить до 10 тис. чоловік.

Крім власне управління в будівлі будуть розташовуватися сервісний центр і відділ роботи зі зверненнями громадян, які прийматимуть харків'ян у форматі «єдиного вікна». Це набагато спростить видачу технічних умов та розробку проектно-технічної документації. Звернувшись у «єдине вікно», будь-який харків'янин зможе протягом 10 днів отримати повний пакет документів для газифікації об'єкта, заміни газового або опалювального обладнання чи приладів обліку. При бажанні виконання всіх цих послуг замовник може оформити і замовити на місці, у сервісному центрі або ремонтно-будівельному управлінні «Харківміськгазу».

ПАТ «Харківміськгаз» запланувало також реконструкцію управління газового господарства (УГГ) Комінтернівського та Червонозаводського районів та цеху з ремонту приладів обліку на пр. Гагаріна, 172. Реконструкцію УГГ заплановано на осінь поточного року.

 
Коментарі (0)