Три нових вагони Крюківського вагонобудівного заводу, які взяло на випробування КП «Харківський метрополітен», пройдуть обкатку на лініях метро.
Про це «У.К.» повідомили в прес-службі Харківської міськради.
Як зазначив заступник гендиректора підприємства з експлуатації Анатолій Однорогов, вагони будуть випробовувати до 31 липня, щодня, по три години на день з 21:00. Але у вагонах будуть не пасажири, а представники сервісної групи.
У харківському метро вагони об'їжджають за комерційною домовленістю із заводом.
Анатолій Однорогов повідомив, що після випробувань вагони повернуть на завод для подальшого допрацювання з урахуванням зауважень і пропозицій. До цього вагони випробували в київському метрополітені, який побудований на пагорбах і в якого своя специфіка експлуатації потягів.
Нагадаємо, 19 червня в метрополітен прибули три вагони з асинхронним тяговим приводом, які за своїми показниками суттєво перевершують наявні аналоги. З 20 червня спільна група фахівців метрополітену і Крюківського ВБЗ приступила до випробувань складу в умовах харківського метро.
Тепер об'їжджають два головних вагони і один проміжний. Асинхронний двигун, встановлений у головному вагоні, дає змогу економити до 30% електроенергії. У вагоні такої моделі передбачено до 36 посадкових місць, усього ж у ньому можуть поміститися до 332 чоловік. У проміжному вагоні також 36 посадкових місць, усього він може вмістити до 338 чоловік. Поїзд може розвивати швидкість до 90 км/год. Нові вагони оснащені відеонаглядом, мають сучасну ергономіку салону і кабіни машиніста, модернізоване автозчеплення, а також місця для інвалідів. У вагонах антивандальні сидіння з відкритим під ними простором. Двері мають пневмопривід, що виключає травматизм пасажирів.