ГоловнаНовини ЖКГТарифи ЖКГКиян проконсультують у Facebook щодо нарахувань за тепло

Киян проконсультують у Facebook щодо нарахувань за тепло

Кияни можуть отримати роз’яснення щодо формування платіжок за тепло, спожите у жовтні, на сторінці «Київенерго» у Facebook. Для цього потрібно до кінця листопада надіслати компанії фото платіжки у приватному повідомленні.

Користувачі Facebook можуть отримати консультацію з нарахувань за тепло, спожите у жовтні, залишивши запитання на сторінці «Київенерго». Про це «Україні Комунальній» повідомили у прес-службі компанії.

Зауважимо, зростання тарифів на тепло на тлі економічної кризи мотивувало ПАТ «Київенерго» піти назустріч своїм клієнтам, забезпечивши можливість оплатити тепло, спожите у жовтні так, як вони заплатили б при наявності будинкового лічильника.

Нагадаємо, нарахування за теплоенергію спожиту в жовтні проводилися за новим алгоритмом.

Зокрема, у будинках, де встановлено вузол обліку тепла на системі централізованого опалення, рахунки виставлено за показаннями фактичного обсягу споживання.

Споживачам компанії, в будинках яких встановлені, але ще не прийняті на комерційний облік вузли обліку теплоенергії, в жовтні надано можливість сплатити фактичний обсяг споживання, а не нормативний (з розрахунку за квадратний метр), як раніше. У застосованому алгоритмі розрахунку обсягу спожитої теплоенергії враховано кількість днів надання послуги, температура навколишнього середовища та проектного теплового навантаження будинку.

Примітно, дані про теплове навантаження містить проектна документація, яка є у кожного будинку. Теплове навантаження залежить від розташування будинку та кількості поверхів, матеріалу стін та конструкції системи теплопостачання. 

Відтак, якщо у клієнтів виникли питання щодо нарахувань за тепло, спожите у жовтні, «Київенерго» надає можливість отримати оперативне роз'яснення щодо формування платіжок у контакт-центрі: 1588 або (044) 202-15-88. А користувачам Інтернету, щоб отримати таке роз'яснення, достатньо до кінця листопада надіслати компанії фото платіжки приватним повідомленням на сторінці компанії у Facebook.

Нагадаємо, столичні споживачі «нарощують» борги за електроенергію. З початку року сума прострочених платежів за спожиту електрику виросла більше, ніж на 120 млн грн. У «Київенерго» наголошують, що від рівня оплати залежить модернізація електромереж.

 
Коментарі (0)