ГоловнаНовини ЖКГФінансування ЖКГКиянам повернули 11 мільйонів гривень за неякісні житлові послуги

Киянам повернули 11 мільйонів гривень за неякісні житлові послуги

За перші місяці 2019 року Керуючі компанії з обслуговування житлового фонду Києва повернули містянам за неякісно надані або ненадані послуги з утримання будинків та прибудинкових територій 11,24 млн грн

Як повідомляє Управління (інспекція) самоврядного контролю КМДА, за перші місяці 2019 року Керуючі компанії з обслуговування житлового фонду Києва повернули містянам за неякісно надані або ненадані послуги з утримання будинків та прибудинкових територій 11,24 млн грн.

В Управлінні розповіли, що з початку року до них надійшло 142 письмових звернення громадян. Це скарги на порушення при наданні житлово-комунальних послуг. Усі заяви опрацювали та провели контрольні заходи. Переважна кількість звернень стосувалася неналежного опалення та завищених нарахувань за послуги з централізованого опалення.

Крім того, містяни зверталися за консультаціями, їх отримали 154 людини. Їм пояснювали, які є інструменти контролю зі сторони споживачів, коли надають неякісні або невчасні послуги з утримання будинків, допомагали складати акти-претензії.Форма акту-претензії та порядок проведення перерахунку визначені в постанові Кабінету міністрів України від 11 грудня 2013 р. № 970 «Про затвердження Порядку проведення перерахунку розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі перерви в їх наданні, ненадання або надання не в повному обсязі» та в постанові Кабінету міністрів України від 27 грудня 2018 р. № 1145 «Про затвердження Порядку проведення перевірки відповідності якості надання деяких комунальних послуг та послуг з управління багатоквартирним будинком параметрам, передбаченим договором про надання відповідних послуг».

 

 
Коментарі (0)