ГоловнаНовини ЖКГНовини ЖКГКиївенерго приймає заявки споживачів через Інтернет

Київенерго приймає заявки споживачів через Інтернет

На офіційному Інтернет-сайті ПАТ «Київенерго» розпочав роботу новий зручний для споживачів веб-сервіс – «Заявка на проведення робіт»
На офіційному Інтернет-сайті ПАТ «Київенерго» розпочав роботу новий зручний для споживачів веб-сервіс – «Заявка на проведення робіт». З його допомогою споживачі можуть замовити ряд послуг Компанії без відвідування сервісної дільниці, тільки скориставшись електронною формою.

«Про це ІА «Україна Комунальна» повідомили у прес-службі Компанії.

Веб-сервіс дозволяє замовити безкоштовні послуги з опломбування, розпломбування, заміни дефектного лічильника та встановлення лічильника замість викраденого, а також отримати рахунок для оплати виконання робіт із обстеження, параметризації, перевірки чи експертизи лічильника, відключення або підключення до мереж електропостачання. Завдяки новому веб-сервісу споживач має можливість зекономити власний час і зусилля за рахунок відсутності черг і доступності Інтернету у будь-який час доби.

«З кожним новим веб-сервісом Компанія відкриває своїм клієнтам можливості не тільки ощадного використання часу, але й дистанційного управління процесом отримання побутових послуг. Для динамічних мешканців мегаполісу «Заявка на проведення робіт», відправлена електронною поштою, безумовно стане зручним способом вирішення дрібних побутових питань», – пояснила мету запровадження сервісу в.о. комерційного директора ПАТ «Київенерго» Алла Танащук.

Щоб скористатися сервісом, споживачу потрібно заповнити обов’язкові поля заявки – персональні дані, номер особового рахунку, адресу, тип лічильника, його показання, електронну адресу, контактний телефон та бажані дату і час надання послуги. Фахівець сервісної дільниці Київенерго обробляє заявку і направляє клієнту підтвердження про її отримання із детальною інформацією про візит майстра (якщо мова йде про безкоштовну послугу) або листа із заявкою та рахунком на сплату послуги.

Нагадаємо, у серпні на офіційному Інтернет-сайті Київенерго розпочав роботу сервіс для побутових споживачів електроенергії – «Електронна абонентська книжка», а у квітні – «Знайди свою сервісну дільницю».

 
Коментарі (0)