ГоловнаНовини ЖКГТранспортКиївський трамвайний парк готується до поповнення

Київський трамвайний парк готується до поповнення

До дня міста на лінії вийдуть перші київські трамваї.

Столичний трамвайний парк до Великoдня поповниться новим рухомим складом. Вже цього місяця на лінію швидкісного трамваю вийдуть одразу 9 одиниць електротранспорту, виготовлені на виробничих площах КП «Київпастранс».

Про це «У.К.» повідомили у прес-службі КМДА.

А до Дня Києва на вулицях міста з’являться ще 10 нових трамвайних вагонів уже київського виробництва. Про це розповів голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов.

«До дня міста на лінії вийдуть перші київські трамваї. А вже до кінця року їх буде кілька десятків. Важливо, що у нас є джерело фінансування цієї програми, на її реалізацію працюють столичні підприємства. А тому ми дуже зацікавлені, щоб цей проект мав продовження не лише наступного року, але й отримав більш широкий розвиток. Адже таким чином ми водночас вирішуємо дві проблеми – покращуємо якість перевезень і створюємо нові робочі місця», – сказав голова КМДА Олександр Попов.

При виготовленні київського трамваю застосований принцип оптимального співвідношення ціни та якості комплектуючих. Наразі триває налагодження серійного виробництва перших столичних вагонів. Вже повністю виготовлено 2 трамваї. До липня буде виготовлено ще 4.

Програмою соціально-економічного розвитку на 2012 рік для КП «Київпастранс»  передбачено з державного бюджету 10 млн гривень, і стільки ж з міського бюджету для закупівлі 4-х одинарних трамваїв з частково низьким рівнем підлоги. Планується також придбати і найсучасніші трисекційні трамвайні потяги довжиною понад 25 м., з часткою низької підлоги понад 80% та одинарні трамвайні вагоні з частково низьким рівнем підлоги довжиною понад 15 м.

Опрацьовується питання придбання ще 19 трамвайних вагонів з частково низьким рівнем підлоги, у тому числі й для нової трамвайної лінії на житловому масиві Троєщина (від вул. Милославської до пересадочного вузла на міську кільцеву електричку) за кошти кредиту Європейського банку реконструкції та розвитку.

Анна Недогибченко

 
Коментарі (0)