ГоловнаНовини ЖКГВодопостачання«Київводоканал» розширив мережу для обслуговування мешканців

«Київводоканал» розширив мережу для обслуговування мешканців

«Київводоканал» відкрив нові пункти прийому громадян у Голосіївському, Дарницькому та Дніпровському районах Києва

 

«Київводоканал» розширив мережу для обслуговування мешканців та укладення прямих договорів. Про це повідомляє медіа-центр підприємства.

Задля зручності споживачів Київводоканал розширює мережу Центрів з укладення прямих договорів. На сьогодні по Києву вже налічується 54 точки, де мешканці багатоквартирних будинків можуть отримати консультацію, подати заявку на безкоштовне опломбування, повірку квартирного лічильника, оформити заяву на перерахунок та подати відповідні документи для укладення прямого договору.

Таким чином у Голосіївському районі відкривається додатковий офіс за адресою вул. Заболотного, 20-А.

У Деснянському районі до Центру з укладення прямих договорів на вул. Електротехнічна, 16 долучилося ще сім нових адрес: вул. Кіото, 11-А; вул. Жукова, 26-А; вул. Курчатова, 3-Б та 21-А; вул. Закревського, 29-А; вул. Сабурова, 20 та вул. Милославська, 33-А.

Мешканці Дніпровського району для укладення договору з Київводоканалом тепер мають можливість звертатися не лише за адресою: вул. Харківське шосе, 50-А, але й обрати для себе більш зручні за розташуванням Центри – з 1 серпня прийом громадян здійснюється також по вул. Рогозівська, 4/16; вул. Регенераторна, 4; вул. Пожарського, 8-А та пров. Г.Хоткевича, 2-А.

 

 
Коментарі (0)