ГоловнаНовини ЖКГВодопостачанняКиївводоканал розсилає квитанції з «помилковим боргом»

Київводоканал розсилає квитанції з «помилковим боргом»

Через технічну затримку з отриманням інформації щодо оплати послуг за квитанціями Київводоканалу у відділеннях Ощадбанку у жовтні частина коштів своєчасно не була врахована.
Через технічну затримку з отриманням інформації щодо оплати послуг за квитанціями Київводоканалу у відділеннях Ощадбанку у жовтні частина коштів своєчасно не була врахована, повідомляє прес-служба «Київводоканалу»
 
У повідомленні говориться, що у квитанціях за жовтень може бути помилково вказано борг за минулий місяць. 
 

Компанія запевняє, що зазначену помилку буде виправлено в автоматичному режимі, сплачені кошти обов’язково врахують та вже у грудні мешканці отримають квитанції з коректними нарахуваннями – без «боргу». Оплату послуг за такими квитанціями просять здійснювати без урахування «помилкового боргу».  

 
Коментарі (1)
Коля Пухов
13 Листопада 2016 p. 21:19
АК "Київводоканал", починаючи з травня 2016 р. штучно приписує борг побутовим споживачам. Далеко не всі добилися, щоб помилково приписаний борг не зазначався у платіжці. Вони там хотять , щоб споживачі у свій власний час та за власний рахунок до них приїздили та підписували їхні договори. Аналогічно штучно приписує борги і "Київгаз" . --------------------------------------------------------------------------------------------------------------А потім ці надавачі компослуг "ліквідуються" і куди тоді засунути їхні договори?