ГоловнаНовини ЖКГВодопостачання«Київводоканал» та «Київенерго» перевіряють будинки на несанкційне підключення до мереж

«Київводоканал» та «Київенерго» перевіряють будинки на несанкційне підключення до мереж

До 29 червня «Київводоканал» і «Київенерго» перевірять будинки із великими втратами води та можливими несанкціонованими підключеннями до мереж
До 29 червня «Київводоканал» та «Київенерго» перевірять 20 будинків із великими втратами води, це повідомили в ПАТ «АК «Київводоканал».
 
Щоб встановити причини понаднормового споживання води у багатоповерхових будинках і зменшити втрати інспектори «Київводоканалу» здійснять рейди для виявлення орендарів без договорів. Їх поінформують про законодавство та попередять про відповідальність, а також перевірять стан приладів обліку, впорядкують абонентську базу.
 
Подібна перевірка відбулася з 31-го травня до 14 червня і охопила 10 будинків із великими втратами води.
 
Фахівці «Київводоканалу» з’ясували, що у багатьох будинках власники нежитлових приміщень несанкціоновано підключилися до внутрішньобудинкових мереж водопостачання. Наприклад, в одному із будинків інспектори зафіксували затоплення гарячою водою підвалу. Тож спільно з «Київенерго» підприємство продовжить перевірки житлових будинків, де виявлено понаднормове споживання або втрати води. Головна мета обстежень – не допустити ситуації, коли мешканці, які мають лічильник, змушені сплачувати за недобросовісних власників нежитлових приміщень, що незаконно споживають воду в будинку.
Цього разу інспектори перевірять 20 будинків у Солом’янському, Подільському, Шевченківському, Печерському, Голосіївському та Святошинському районах. За даними «Київводоканалу», ці будинки понаднормово споживають близько 800 куб. м води в місяць. Перевірка триватиме з 20-го до 29 червня. Наступні обстеження заплановані на липень.

Під час комплексного обстеження, відповідно до затвердженого графіку робіт, інспектори перевірятимуть усі нежитлові приміщення у кожному будинку, точки розбору та відгалуження холодної та гарячої води на стояках, наявність власних технологічних потреб житлового будинку, наявність безоблікового поливу прибудинкових територій, можливого несанкціонованого спуску води безпосередньо у каналізацію та наявність витоків на будинкових мережах, роботи насосів та системи циркуляції гарячої води, можливих врізок у внутрішньобудинкову мережу тощо. 

 
Коментарі (2)
Коля Пухов
25 Червня 2017 p. 21:04
Від кожної хрущівки виходять на вулицю 2-3 загальнодоступні точки розбору холодної води. Влітку вода з них ллється майже безперервно: кожен бажаючий може відкрити кран, під"єднати шланг і полити тротуари та газони. Самі двірники багато холодної води виливають для поливу дерев , кущів, газонів та тротуарів. --------------------------------------------------------------А потім за цю вилиту на вулицю воду платять споживачі, квартири яких не обладнані лічильниками води.
Коля Пухов
25 Червня 2017 p. 21:42
Вимірювання кількості проданого товару - це , в першу чергу, турбота продавця, а не покупця. Комунальна послуга - це той же товар, але вимірювання його кількості чомусь покладається на покупця: споживач повинен за свій рахунок придбати та встановити прилади обліку спожитої води і далі за свій рахунок їх обслуговувати. А якщо не придбає, то вдобавок до плати за компослугу, заплатить за усі витоки і стоки, несанкціоновані відбори і т. п. ------------------------------------------------------------------------------------------------У Києві таких будинків безліч, і у кожному є квартири, у яких ще мешканці не встановили собі за свій рахунок лічильники води. І плата за холодну воду їм нараховується не по нормативам, а по так званому "фактичному" споживанню, яке у декілька разів більше нормативного. Тобто, такі квартири оплачують усі поливання дерев та миття тротуарів через вуличні крани, що виходять з будинку.