ГоловнаНовини ЖКГКиївські «рекламні канікули»: демонтаж незаконних носіїв триває

Київські «рекламні канікули»: демонтаж незаконних носіїв триває

Згідно з Меморандумом, який у квітні поточного року підписала столична влада та оператори ринку зовнішньої реклами, кількість рекламних засобів у центрі Києва повинна скоротитися, а їхня площа не має перевищувати 8 кв. м. Відповідно до цього протягом травня КП «Київреклама» демонтувало в столиці 70

Згідно з Меморандумом, який у квітні поточного року підписала столична влада та оператори ринку зовнішньої реклами, кількість рекламних засобів у центрі Києва повинна скоротитися, а їхня площа не має перевищувати 8 кв. м. Відповідно до цього протягом травня КП «Київреклама» демонтувало в столиці 70 незаконних рекламних засобів: 28 банерів та щитів на фасадах, 33 рекламні вивіски, 7 об'ємно-просторових конструкцій, 1 лайтпостер та 1 кронштейн.

Про це ІА «Україна Комунальна» повідомили у прес-службі КМДА.

Як зазначається, роботи з демонтажу реклами, яка не має необхідних дозволів, тривають з березня 2011 року. Усього за цей час було демонтовано майже три сотні конструкцій.

«Нова реклама без дозволів з'являється навіть зараз, коли діє мораторій на встановлення рекламних конструкцій. Тому ми не будемо зупинятися», – заявив директор КП «Київреклама» Олег Титаренко.

За його словами, кількість засобів, які демонтують протягом доби, залежить від складності робіт: «За добу може бути демонтовано 10-15 носіїв, якщо вони нескладні, а може – лише два, до яких, наприклад, важко дістатися».

У планах міської влади – скорочення числа рекламних конструкцій більше, ніж на 40% - до 2 тис. од.

«Примусово демонтовані будуть лише ті конструкції, які не мають дозволів. Стосовно засобів, які мають необхідні дозволи, але заважають киянам, ми будемо домовлятися із власниками щодо переносу реклами в іншу частину міста», – запевнив заступник голови КМДА Олександр Пузанов.

Він пояснив, що бюджет столиці не повинен залишатися без надходжень за розміщення зовнішньої реклами. «Середній банер в центрі міста приносить до бюджету більше 1500 грн. за місяць, а телевізійний екран – понад 10 тис. грн. на місяць. Тому ми повинні дуже грамотно надавати дозволи на розміщення зовнішньої реклами, аби водночас не допустити її надмірної концентрації у тій чи іншій частині міста та врахувати інтереси бюджету», – додав Пузанов.

Як повідомлялося раніше, до 1 вересня 2011 року в столиці встановлено мораторій на розміщення рекламних конструкцій у центрі міста. До цього терміну заяви про надання дозволів на розміщення реклами у центральній частині Києва не приймаються, і дозволи не надаються.

 
Коментарі (0)