ГоловнаНовини ЖКГКиївський метрополітен хоче підвищення тарифів

Київський метрополітен хоче підвищення тарифів

Метрополітен реально потерпає від гострої нехватки ресурсів для відновлення його технічного стану. Про це зазначив в своїй заяві начальник КП «Київський метрополітен» Володимир Федоренко, повідомили ІА «Україна Комунальна» в прес-службі Метрополітену. «Ми добре бачимо і знаємо, що треба зробити для

Метрополітен реально потерпає від гострої нехватки ресурсів для відновлення його технічного стану. Про це зазначив в своїй заяві начальник КП «Київський метрополітен» Володимир Федоренко, повідомили ІА «Україна Комунальна» в прес-службі Метрополітену.

«Ми добре бачимо і знаємо, що треба зробити для того, щоб метрополітен виглядав значно краще і працював без збоїв… Але наше підприємство вже тривалий час працює в умовах, коли доходи від перевезень фактично покривають трохи більше половини нормативних потреб, коли тариф на перевезення встановлено нижче рівня, передбаченого державними нормативними документами. До того ж, за рішенням державної влади, колектив метрополітену змушений перевозити безкоштовно 30% пільгових категорій пасажирів. За цю виконану трудовим колективом метрополітену роботу, йому компенсується менше половини затрат і то по заниженому тарифу», - наголосив керівник.

В.Федоренко також додав, що «дехто невдоволений вартістю проїзду в метрополітені, вважаючи, що 2 гривні - це забагато для перевезення пасажира: від станції відправлення — по ескалатору (ремонт одного ескалатора обходиться в 2 млн. грн., а їх у нас - 119) — поїздами (середня дальність перевезення складає 8,3 км) — на станції призначення перевезти знову ескалатором. Водночас, необхідно ще забезпечити освітлення, вентиляцію, опалення згідно діючих норм, відкачування ґрунтових вод, супроводження інвалідів і т.д».

«Доходи метрополітену всі можуть рахувати і вони дійсно складають значну суму (найближчим часом буде підготовлено і розміщено ці дані на офіційному сайті метрополітену). Але мало хто в змозі підрахувати і взагалі має уявлення, а які ж витрати метрополітену. Скільки всього треба, щоб перевезти пасажира, наприклад, зі станції «Дарниця» до станції «Оболонь»; як все це утримувати, скільки і якого фахового складу треба мати персонал, які витрати йдуть на заробітну плату тощо», - наголосив він.

 
Коментарі (0)