ГоловнаНовини ЖКГКиївводоканал шукатиме аварійні місця по супутниках

Київводоканал шукатиме аварійні місця по супутниках

ПАТ «АК «Київводоканал» впроваджує автоматизовану супутникову систему навігації GPS для підвищення ефективності і оперативності роботи диспетчерських служб в управлінні транспортом на аварійно-відновлювальних роботах.Про це ІА «Україна Комунальна» повідомили у прес-службі компанії.Як зазначено в пов

ПАТ «АК «Київводоканал» впроваджує автоматизовану супутникову систему навігації GPS для підвищення ефективності і оперативності роботи диспетчерських служб в управлінні транспортом на аварійно-відновлювальних роботах.

Про це ІА «Україна Комунальна» повідомили у прес-службі компанії.

Як зазначено в повідомленні, до впровадження системи, диспетчери Товариства витрачали час на з'ясування місця аварії, сповіщення відповідної колони транспорту, організації виїзду необхідної техніки, прокладення потрібного маршруту з урахуванням заторів на дорогах та ін. Усе це затягувало час приїзду техніки на місце аварії для вчасної її локалізації та ліквідації.

Втілення проекту передбачає декілька етапів: тестовий режим, експериментальна експлуатація та введення системи в промислову експлуатацію. Наразі система GPS-моніторингу проходить апробацію, тобто перебуває у стадії експериментальної експлуатації.

«Обладнання системи навігації GPS складається з двох частин: датчиків, які встановлено безпосередньо на автотранспорті, і програми забезпечення на сервері системи. Перед початком введення в роботу системи для працівників головних диспетчерських, інженерного складу відділу експлуатації транспорту та водіїв було проведено ознайомлення та навчання. Крім того, для забезпечення самостійності обслуговування та ремонту установки, були навчені спеціалісти цеху зв'язку, які супроводжуватимуть програмне забезпечення установки», - розповів директор Департаменту інформаційного забезпечення та зв'язку Київводоканалу Андрій Поліщук.

«Для підприємства, яке забезпечує належну роботу аварійних і диспетчерських служб та має на своєму балансі великий транспортний парк, впровадження цієї системи не просто важливе, а є нормою. Головне завдання, яке ставило перед собою Товариство, запускаючи систему у роботу, - оперативне управління транспортом, що забезпечує ліквідацію аварій. Друге важливе завдання — накопичення статистики бази даних за допомогою GPS-моніторингу. Це дозволить відділу експлуатації управління транспортом аналізувати режими роботи транспорту, ефективність його використання, і як наслідок — підвищувати його економічність», - наголосив директор Технічного департаменту Київводоканалу Костянтин Павленко.

Крім того, важливо, що впровадження цієї системи навігації передбачає імпорт-експорт даних в програмі забезпечення «1С підприємство», на якій працює Товариство, зокрема Департамент бухгалтерського обліку та звітності. Це дасть можливість співпрацювати з бухгалтерами, обмінюватися даними, автоматизувати роботу з аналізу інформації про ефективність роботи транспорту.

Сьогодні базова система навігації встановлена на переважній більшості транспортних засобів Київводоканалу, які перебувають у задовільному технічному стані. Після оновлення зношеної техніки, заплановано забезпечення системою навігації всього транспортного парку. Також у планах Товариства передбачено удосконалення базової системи, можливості якої дозволять передавати будь-які повідомлення водієві та аварійній бригаді, дистанційно керувати технікою, слідкувати за пересуванням і роботою транспорту, спостерігати за аварійно-відновлювальними роботами тощо.

«Наразі базова версія дозволяє диспетчерам бачити місце перебування технологічного транспорту по районах та слідкувати за його рухом – усе це дозволяє оперативно і швидко з урахуванням заторів у місті спрямувати ту чи нішу техніку на аварійно-відновлювальні роботи», - зазначив головний диспетчер Головної диспетчерської Київводоканалу Віктор Корлюга.

Як результат роботи системи в економічному плані очікується зниження витрат пального на 15-20% відсотків. Незважаючи на те, що система знаходиться в експериментальному режимі, уже сьогодні можна говорити про видимі позитивні результати її впровадження. Перед початком випробовування системи був знижений ліміт на місячну витрату пального на 10%. Дотримуватись навіть раніше відведеного ліміту було важко, а сьогодні завдяки впровадженню системи навігації Товариство працює в межах встановленого режиму.

У кінці серпня буде проведено комплексний аналіз роботи системи навігації, а введення її в промислову експлуатацію призначено на початок вересня.

 
Коментарі (0)