Кияни готові обмежити використання особистого транспорту. Такими є результати опитування, проведеного у рамках розробки проекту Стратегії розвитку Києва до 2025 року.
Про це ІА «Україна Комунальна» повідомили у прес-службі КМДА.
72% опитаних висловили готовність користуватися громадським транспортом, якщо той буде доступним, безпечним, чистим і комфортним. Тому Стратегією, окрім будівництва нової лінії метро, швидкісного трамвая, відкриття станцій і переходів, передбачається у найближчі 1-2 роки оновити рухомий склад наземного транспорту та метрополітену.
Так, на сьогоднішній день заміни потребує 50% рухомого складу.
«Для того, щоб забезпечити екологічність громадського транспорту, планується розвивати швидкісний автобусний транспорт підвищеної місткості з широкими дверима і низькою підлогою найбільшими магістралями міста. У планах на оновлення рухомого складу поставлено завдання – забезпечити необхідні умови для людей з обмеженими можливостями», – зазначив заступник голови КМДА Руслан Крамаренко .
При цьому вуличну мережу будуть переважно обслуговувати тролейбуси і трамваї. Використання маршруток неминуче в деяких районах через їхню маневреність і мобільність, однак планований пасажиропотік цього виду транспорту треба зменшити з 14% сьогодні до 2-4% у майбутньому.
«Пріоритет розвитку трамвая і тролейбуса, у першу чергу, це пріоритет екологічно безпечного розвитку міста. Питання наслідків для навколишнього середовища і здоров'я городян є дуже актуальним для будь-якого сучасного міста», – підкреслив Руслан Крамаренко.
Крім того, кияни вважають, що у столиці можна обійтися без будівництва підземного метро на деяких напрямках. На прикладі запуску міської електрички та швидкісного трамвая вдалося значно скоротити час на переміщення між районами міста з набагато меншими витратами. Це також дозволяє перерозподілити пасажиропотоки, розвантаживши центр міста.