ГоловнаНовини ЖКГТарифи ЖКГКлієнти скаржаться на «Нафтогаз» через зайві нарахування

Клієнти скаржаться на «Нафтогаз» через зайві нарахування

Клієнти газопостачальної компанії "Нафтогаз України" скаржаться на неправильні нарахування та махінації. Про це свідчать масові скарги та звернення споживачів у Facebook компанії.

Клієнти газопостачальної компанії "Нафтогаз України" скаржаться на неправильні нарахування та махінації. Про це свідчать масові скарги та звернення споживачів у Facebook компанії.

Клієнти компанії пишуть у коментарях, що у платіжках від оператора зафіксований один обсяг газу, а "Нафтогаз" нараховує значно більші обсяги. Споживачі також скаржаться, що до контакт-центру неможливо додзвонитись, а фахівці досить часто не спроможні розв'язати питання.

Основними претензіями людей є борги, які стали з'являтися у платіжках від "Нафтогазу".

"Це напевно тому, що людей змусили двічі заплатити, один раз облгазу, який переданий Нафтогазу і другий раз Нафтогазу. Газовий ринок - це така клоака, з якою далі продовжується безлад і свавілля", "Якщо у Вас все так добре чому на платіжках немає останнього показника лічильника за яким є нарахування а платіжки привозить Укр пошта останні дні місяця а ті чати не для пенсіонерів так як вони нічого в селах не тямлять як поступити з платежем по два рази платити одне те саме наведіть в себе порядок а тоді людей за борги обвинувачуйте", - пишуть в коментарях.

Також споживачі незадоволені, що борги нараховуються через запізнення з доставкою квитанцій: "На квитанції написано заплатити до 25 числа,Укрпошта принесла квитанції 28 числа,заплатила на новій пошті 29 числа а потім приходить на квитанції борг,бо вчасно оплата не прийшла,то будь ласка,розберіться з цим,бо борг платити не буду!".

За даними "Нафтогазу", у липні контакт-центр опрацював 23% звернень щодо саме нарахувань.

 

 

 
Коментарі (0)