Клієнти газопостачальної компанії "Нафтогаз України" скаржаться на неправильні нарахування та махінації. Про це свідчать масові скарги та звернення споживачів у Facebook компанії.
Клієнти компанії пишуть у коментарях, що у платіжках від оператора зафіксований один обсяг газу, а "Нафтогаз" нараховує значно більші обсяги. Споживачі також скаржаться, що до контакт-центру неможливо додзвонитись, а фахівці досить часто не спроможні розв'язати питання.
Основними претензіями людей є борги, які стали з'являтися у платіжках від "Нафтогазу".
"Це напевно тому, що людей змусили двічі заплатити, один раз облгазу, який переданий Нафтогазу і другий раз Нафтогазу. Газовий ринок - це така клоака, з якою далі продовжується безлад і свавілля", "Якщо у Вас все так добре чому на платіжках немає останнього показника лічильника за яким є нарахування а платіжки привозить Укр пошта останні дні місяця а ті чати не для пенсіонерів так як вони нічого в селах не тямлять як поступити з платежем по два рази платити одне те саме наведіть в себе порядок а тоді людей за борги обвинувачуйте", - пишуть в коментарях.
Також споживачі незадоволені, що борги нараховуються через запізнення з доставкою квитанцій: "На квитанції написано заплатити до 25 числа,Укрпошта принесла квитанції 28 числа,заплатила на новій пошті 29 числа а потім приходить на квитанції борг,бо вчасно оплата не прийшла,то будь ласка,розберіться з цим,бо борг платити не буду!".
За даними "Нафтогазу", у липні контакт-центр опрацював 23% звернень щодо саме нарахувань.