ГоловнаНовини ЖКГБлагоустрійКМДА проти створення комунального оператора реклами в столиці

КМДА проти створення комунального оператора реклами в столиці

Заступник голови КМДА Олексій Резніков заявив що допоки він обіймає свою посаду, комунального оператора реклами в Киеві не буде. А КП "Київреклама" і надалі виконуватиме лише функції моніторингу та демонтажу незаконних носіїв.

 

«При мені ніякого комунального оператора реклами не буде, – про це сказав заступник голови КМДА Олексій Резніков в інтерв’ю виданню «КиевВласть». – Я хотів би акцентувати увагу на тому, що КП «Київреклама» не може бути монополістом, оскільки взагалі не є оператором. Підприємство займається моніторингом, адмініструванням і демонтажем незаконних конструкцій. Все».

Він також додав, що в Києві реклама перевантажує і захаращує місто.

«Столиця сьогодні декапіталізована через поганий зовнішній вигляд, через безглуздо розкидану зовнішню рекламу. Усі зміни зовнішнього вигляду Києва повинні відповідати п’яти принципам: безпека, комфорт, естетичність, законність і доступність. Для реалізації цих пунктів необхідно привести в порядок існуючу концепцію рекламного простору та порядок видачі дозволів на розміщення реклами. Також необхідно створити довідник, у якому будуть вказані певні рамки. Ми не можемо диктувати маркетологам зовнішній вигляд рекламного носія, але встановити технічні характеристики ми можемо. Правила повинні бути зрозумілими, простими і очевидним, щоб виключити корупційну складову», – зауважив Олексій Резніков.

Заступник голови КМДА розповів, що гравці ринку самі розуміють: навіть законною рекламою місто перенасичене, додавши, що вся нелегальна реклама повинна бути зачищена як вид.

«Частина дозволів на розміщення реклами закінчується в 2017-2018 роках. Видавати ці дозволи повторно чи ні, ще треба буде з’ясувати. Якщо містобудівних умов для реклами немає, то дозволу ніхто не отримає. І ніяких винятків тут бути не може. В ідеалі ж ми хочемо розробити паспорти всіх вулиць, де буде чітко прописано який формат реклами і де саме можна розміщувати. Причому, такі види реклами, як розтяжки (троли) над дорогами і холдери на стовпах повинні зникнути взагалі», – резюмував заступник голови КМДА.

Олексій Резніков нагадав, що наразі місто спільно з операторами ринку зовнішньої реклами працює над концепцією рекламного простору, яка буде винесена на розгляд депутатів Київради, але демонтаж незаконної реклами розпочато вже зараз.

Нагадаємо, раніше Олексій Резніков заявляв, що впродовж поточного року кількість зовнішньої реклами в Києві буде зменшено наполовину у відповідності до петиції, що була підписана киянами. Також, для операторів буде розроблено довідник-посібник з інформацією про те, які саме типи рекламних конструкцій дозволені з безпосередньою геолокацією – все це буде зафіксовано в паспортах вулиць.

Окрім того, серед ключових завдань – затвердження схеми розміщення,  а також доопрацювання і корегування форматних зон.

 

 

 
Коментарі (0)