ГоловнаНовини ЖКГ«Прикарпаттяобленерго» працює «на благо» споживача

«Прикарпаттяобленерго» працює «на благо» споживача

Понад 1000 звернень за місяць роботи — такий результат роботи новоствореного Центру обслуговування клієнтів у Галицькому районі. Про це ІА «Україна Комунальна» повідомили у прес-службі «Прикарпаттяобленерго». Як зазначається у повідомленні, люди здебільшого звертаються за звіркою розрахунків, інфо

Понад 1000 звернень за місяць роботи — такий результат роботи новоствореного Центру обслуговування клієнтів у Галицькому районі.

Про це ІА «Україна Комунальна» повідомили у прес-службі «Прикарпаттяобленерго».

Як зазначається у повідомленні, люди здебільшого звертаються за звіркою розрахунків, інформацією про прилади обліку, консультаціями, видачею довідок. Для зручності клієнтів Центр розмістився безпосередньо у районній філії обленерго.
Основною метою пілотного проекту є покращення якості обслуговування споживачів та оптимізація процесів взаємодії між філією, центральним офісом та клієнтами товариства.

Як зазначає куратор проекту, заступник директора з розвитку інвестицій компанії Наталія Пазюк, розпочинаючи цей проект, ставили за мету не тільки підняти рівень обслуговування клієнтів, а й розвантажити працівників філій для кращого виконання їх прямих обов'язків. Звернувшись у центр, споживач не має потреби ходити по кабінетах: вирішити більшість питань він може тут, за принципом «єдиного вікна». На думку керівництва ПАТ «Прикарпаттяобленерго», Центр обслуговування клієнтів – це один із реальних стратегічних кроків компанії, спрямованих на провадження орієнтованої на клієнта діяльності.

Наразі проект у Галичі є пілотним. Після апробації та позитивного висновку про роботу Центру аналогічні структурні одиниці компанії буде відкрито в інших районних центрах та деяких містах області.

 
Коментарі (0)