ГоловнаНовини ЖКГАльтернативна енергетикаЛьвівську зовнішню рекламу «зачистили» під потреби Євро-2012

Львівську зовнішню рекламу «зачистили» під потреби Євро-2012

Львів є чистим щодо зовнішньої реклами. Таку думку висловив Голова всеукраїнського громадського об'єднання «Асоціація зовнішньої реклами України» Артем Біденко під час круглого столу з обговорення особливостей підготовки рекламної інфраструктури України та Польщі до Євро-2012, інформує п

Львів є чистим щодо зовнішньої реклами. Таку думку висловив Голова всеукраїнського громадського об'єднання «Асоціація зовнішньої реклами України» Артем Біденко під час круглого столу з обговорення особливостей підготовки рекламної інфраструктури України та Польщі до Євро-2012, інформує прес-служба ЛМР.

Захід відбувся у Києві в рамках 15-ї міжнародної виставки реклами, маркетингу та мас-медіа REX-2011. Організатором конференції та круглого столу виступала Асоціація зовнішньої реклами України.

Учасниками обговорення стали представники органів місцевого самоврядування та комунальні підприємства, які здійснюють нагляд у сфері зовнішньої реклами Львова, Києва, Харкова та Варшави, а також рекламорозповсюджувачі та виробники реклами.

Особливості підготовки рекламної інфраструктури Львова до Євро-2012 презентував начальник відділу нагляду за станом зовнішньої реклами КП «Адміністративно-технічне управління» Ігор Костюк. Він зазначив, що у Львові визначені і затверджені протокольні маршрути та місце знаходження фан-зони, розроблена схема розміщення зовнішньої реклами на цих маршрутах, проведений семінар із рекламорозповсюджувачами щодо особливостей діяльності на час проведення чемпіонату, визначений перелік рекламних конструкцій, де буде розміщена соціальна реклама до Євро-2012, а також визначені місця для тимчасово розміщення логотипів Євро-2012.

У центральній частині міста Лева заборонені великоформатні, дахові та виносні рекламні конструкції, а розміщення вивісок чітко контролюється, щоб їх зовнішній вигляд відповідав нормам Порядку встановлення вивісок у м.Львові. Таким чином, робота міста у цій сфері дає свої результати, оскільки зовнішня реклама та вивіски не спотворюють архітектурне середовище Львова і не перешкоджають спогляданню історичної спадщини та якісній фото і відео-зйомці.

Як зазначив А.Біденко, Львів – одне із найпідготовленіших міст до Євро-2012.

«Українські міста, зокрема Львів, впевнено реалізовують програму підготовки до Євро-2012. Він показує себе з найкращої сторони. Саме це місто є найстаровиннішим, з багатою архітектурою, і з метою збереження його автентичності та захисту історичних пам'яток, першим з українських міст вжило заходів та низку рішучих кроків, аби очистити історичну частину від великоформатних конструкцій та уникнути перенасичення міста рекламою. Впевнено можу сказати, що у сфері зовнішньої реклами Львів є чистим містом», - розповів А.Біденко.

 
Коментарі (0)