Маріупольське комунальне підприємство «Міськводоканал» вишукує додаткові методи і способи, щоб змусити населення оплачувати наявні борги.
«Окрім системи «Пітон», яка на підприємстві застосовується з 2008 року, ми відключаємо абонента від системи водопостачання шляхом застосування землерийної техніки.А останнім часом використовуємо систему автодозвону, коли в телефонному режимі нагадуємо мешканцеві про необхідність погашення боргу», - розповіла заступник головного інженера КП «МПУ ВКГ» Тетяна Попова.
Істотно діє на боржників, за словами адміністрації підприємства, та інформація про них, яку розміщують на звороті квитанцій, вивішують на під'їздах будинків і навіть на білбордах.
«При цьому ми не порушуємо права людини, адже поміщаємо тільки загальну інформацію – номер будинку і квартири, без зазначення прізвища боржника», - відзначили в «Міськводоканалі».
До слова, вдатися до одногоз перерахованих вище заходів «Міськводоканал» може, якщо мешканець не оплачував послугу більше трьох місяців, причому сума боргу значення не має.
Як зазначила Тетяна Попова, на 1 грудня маріупольці заборгували «Міськводоканалу» понад 11 млн гривень.
Джерело – Donbass.ua
http://donbass.ua/index.html