ГоловнаНовини ЖКГНовини ЖКГМешканцям Харкова пообіцяли якісні послуги у сфері ЖКГ

Мешканцям Харкова пообіцяли якісні послуги у сфері ЖКГ

Новий тариф квартплати, який планується ввести з січня 2012 року, забезпечить надання якісних послуг у сфері житлово-комунального господарства міста Харкова.

Новий тариф квартплати, який планується ввести з січня 2012 року, забезпечить надання якісних послуг у сфері житлово-комунального господарства міста Харкова.

Про це у програмі «Пряма мова» на «7-му каналі» заявив заступник міського голови - директор Департаменту економіки та комунального майна Харківської міської ради Михайло Фатєєв, інормує прес-служба.


Говорячи про потребу ухвалення нового тарифу, він зазначив, що чинну квартплату ухвалили на початку 2009 року. «За ці майже три роки значно змінилися складові собівартості цих тарифів, насамперед заробітна плата. На момент ухвалення чинного тарифу мінімальна зарплата становила 605 грн, на 1 грудня 2011 року - 1004 грн. У структурі собівартості тарифу зарплата займає до 90%. Весь цей час витрати підприємств частково компенсувалися з міського бюджету, але до сьогодні зарплата зросла так, що в повному обсязі компенсувати цю різницю вже складно», - підкреслив заступник міського голови.

Михайло Фатєєв повідомив, що після ухвалення тарифу середня зарплата дворового робітника становитиме 1499 грн, при цьому тариф повністю покриє ці витрати. Ті ж кошти, які з міськбюджету йшли на компенсацію комунальним підприємствам, можна буде направити на інші види робіт.

Він також повідомив, що законодавство і постанова Кабміну дозволяють органам місцевого самоврядування закладати прибуток під час надання послуг, зокрема, для населення - до 12%. Але в пропонованому тарифі квартплати встановлено нульову рентабельність, тобто тариф покриває лише витрати підприємств.
Як підкреслив заступник міського голови, мета підвищення тарифу квартплати - це надання якісних послуг.«Харківський міський голова Геннадій Кернес поставив завдання привести тариф у відповідність з мінімально можливим рівнем, щоб він у повному обсязі покривав витрати підприємств, але, водночас, щоб не було завищень за окремими статтями, наприклад, доплати та преміювання виключили з тарифу. Тариф ухвалюють не для підприємств, а для надання якісних послуг, яких відповідно до квартплати 11. Після його ухвалення харків'яни можуть вимагати відповідної якості. У проекті рішення про ухвалення тарифу є пункт, що в разі ненадання тієї чи іншої послуги КП «Жилкомсервіс» зобов'язане зробити перерахунок. Сьогодні міський голова доручив профільним департаментам підготувати для ухвалення та опублікування перелік послуг, що їх мають виконувати виконавці, а також періодичність виконання цих послуг і робіт, щоб харків'яни могли їх контролювати», - зазначив Михайло Фатєєв.






 
Коментарі (0)