ГоловнаНовини ЖКГМінінфраструктури шукає інвестора для добудови Дарницького вокзалу

Мінінфраструктури шукає інвестора для добудови Дарницького вокзалу

Міністерство інфраструктури України оголошує конкурс із залучення інвесторів для завершення будівництва пасажирського вокзального комплексу на станції Дарниця у Києві (друга черга будівництва). Про це ІА «Україна Комунальна» повідомили в прес-службі Міністерства інфраструктури. Як зазначається в п

Міністерство інфраструктури України оголошує конкурс із залучення інвесторів для завершення будівництва пасажирського вокзального комплексу на станції Дарниця у Києві (друга черга будівництва).

Про це ІА «Україна Комунальна» повідомили в прес-службі Міністерства інфраструктури.

Як зазначається в повідомленні, орієнтовна кошторисна вартість другої черги будівництва становить 1 млрд. 792 млн 842 тис. 653  грн відповідно до техніко-економічного обґрунтування, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 19.09.2007 № 758.

Дарницький пасажирський вокзальний комплекс включає: головну будівлю вокзалу з центральним тунелем, спорудження якої наразі незавершене (збудовано залізобетонний каркас на 7 поверхів, тунель без оздоблення та інженерних мереж), відкриту стоянку автомобілів на 300 (350) машиномісць з дворівневим підземним паркінгом, головний перон (завершення будівництва), зовнішні мережі водопостачання та водовідведення, інші інженерні мережі.

Будівля вокзалу проектується у постмодерністському стилі й являє собою об'єднання трьох основних, симетричних відносно головної композиційної вісі комплексу, об'ємів, поєднаних одним архітектурним рішенням фасадів, системою горизонтальних та вертикальних комунікаційних зв'язків та функціональною системою.

Підземний рівень матиме три функціональні зони: зону обслуговування пасажирів та відвідувачів вокзалу; технічну зону; зону технологічного обслуговування різноманітних функцій вокзалу та його складових.

Зони обслуговування пасажирів та відвідувачів комплексу будуть об'єднані за допомогою ескалаторів, сходів та підйомників для інвалідів та маломобільних груп населення. Фасад будівлі вокзалу планується облицювати гранітокерамікою, керамікою та натуральним природним каменем. Одночасна місткість вокзального комплексу складе у дальньому сполученні 2700 пасажирів, у приміському - 1600 пасажирів.

Центральний тунель (не наскрізний) перетинає лише колії пасажирського парку  та має двосторонні виходи на кожну пасажирську платформу. Вихід на платформу передбачений із застосуванням ескалаторів та резервних сходів.

Відкрита стоянка автомобілів на 300 (350) машиномісць з дворівневим підземним паркінгом передбачена в районі приміських платформ.

 
Коментарі (0)